פסטיבל הפרסום בקאן: הוכרזו 3 זוכי ה"גרנד פרי" בתחום הסייבר

הזוכים הם קמפיין Best job in the world לאי האוסטרלי, קמפיין Eco:drive של פיאט והקמפיין לקידום הסרט "באטמן - האביר האפל"

3 זכיות משמעותיות בפרס הנחשב "גרנד פרי" אמש (ד') בפסטיבל הפרסום בקאן. הזוכים הם:

* Best job in the world - הקמפיין הגדול של האי האוסטרלי הקטן קבע שיא כשזכה בגרנד פרי שלישי אחרי הזכיות ב-PR וב-Direct, וזכה אתמול גם באתרים ואינטראקטיב. קמפיין של סוכנות שאיש לא שמע עליה בעבר, CumminsNitro, יצר באזז שיא. קמפיין שללא האינטרנט לא היה יכול לקרות.

* Eco:drive של פיאט וסוכנות AKQA - מהלך שיווקי שהוא למעשה מוצר חדש, פלטפורמה חדשה. אין ספק כי הפרס כאן הוא לא על קריאייטיביות של קמפיין אלא על קריאייטיביות בפיתוח מוצר - ועל שותפות מרתקת בין משרד ללקוח.

* Why so serious? - קמפיין של 42Entertainment לקידום הסרט "באטמן - האביר האפל" - קמפיין מתמשך וחוצה מדיות שעירב 10 מיליון איש בעשרות ארצות.

* הכותבת משמשת כמנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון.