אלקטרה תרכוש את חברת י.ב אחזקות בכ-25 מיליון שקל

תשלם סכום נוסף שייקבע על בסיס תוצאותיה של החברה בשנים הקרובות ■ החברה הנרכשת פועלת בתחום המערכות האלקטרו-מכניות

חברת אלקטרה דיווחה היום (ב') כי תרכוש את חברת י.ב אחזקות, הפועלת בתחומים של אחזקה, תפעול ושירותים למבנים, פרויקטים, מתקנים, ציוד ומערכות אלקטרו-מכניות. אלקטרה תשלם לבעליה של י.ב אחזקות תמורה ראשונית בסך של כ-25 מיליון שקל, וכן סכום נוסף שייקבע על בסיס תוצאותיה של החברה בשנים הקרובות.

הסכום הנוסף יהיה שקול ל-50% מהרווח הנקי הממוצע של י.ב אחזקות בשנים 2009-2011 כשהוא מוכפל ב-7. היקף פעילותה של י.ב אחזקות בשנת 2008 הסתכם בכ-69 מיליון שקל, החברה מעסיקה כ-300 עובדים.

בין לקוחות החברה חברות מתחומים שונים ומגוונים, ביניהן: משרד הביטחון, רפאל, אלתא מל"מ, אינטל, בזק, בנק דיסקונט, מארוול, חברת החשמל, מפעלי ים המלח משטרת ישראל השב"כ ועוד.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "אנו ממשיכים לפעול על מנת לחזק את פעילות אלקטרה בארץ ובחו"ל. רכישת י.ב אחזקות תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו ותסייע לנו להמשיך ולהיות שחקן מוביל בארץ בתחומי הליבה שלנו. הרכישה תרחיב את סל השירותים שלנו בתחום בשירות והאחזקה, ומצטרפת לרכישות אסטרטגיות נוספות שנעשו בתחום זה, כגון הרכישות של החברות נכסי אריאל וב.מ.ן, כמו גם למכלול השירותים הניתנים במסגרת שאר החברות בקבוצה. כמו כן, הרכישה תחזק את מערכת היחסים שלנו עם קבוצה נכבדת של לקוחות אסטרטגיים מובילים".