דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של יוני

בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, כאיש השיווק של חודש יוני 2009.

בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars - ממציאים מחדש את חוויית הצפייה". המהלך כלל מעבר למיקוד תקשורתי של yes בתחום הסדרות, לאחר 8 שנים של פעילות עקבית בזירת הסרטים; לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax והשגת יעד ראשוני של 30% חדירה בקרב לקוחות yes.

יצויין כי מהלך yes stars זכה בשבוע שעבר גם במקום הראשון בתחום התקשורת בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי effie awards 2009.

לדברי בהט, "לאחר שזיהינו שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים לתחום הסדרות, לצד התחזקות הז'אנר בקרב התעשייה ומעבר של תקציבים ושחקנים לתחום זה - החלטנו לרענן גם את המיקוד התקשורתי שלנו. ה-yesMax היווה חלק משמעותי במהלך גם בזכות היותו מגביר נאמנות ושביעות-רצון, וגם בשל העובדה כי הז'אנר המועדף להקלטות הינו סדרות".

דרור בהט, 41 , משמש בתפקידו מאז 2006. הוא בעל MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, ובתפקידיו הקודמים כיהן כסמנכ"ל שיווק בחברת 013 ברק וכמנהל תחום שיווקי-עסקי בסלקום.