זירת הלוחות מתחממת: לוח יד2 יקודם מעמוד הבית של וואלה

ההסכם בין הצדדים כולל מרכיבים נוספים ובהם שילוב של וואלה שופס באתר יד2 ■ שיתוף-הפעולה יגביר את התחרות מול אתרי לוחות מתחרים כגון winwin והומלס

התחרות בענף הלוחות המקוונים מתחממת. היום (ד') הודיעו וואלה ואתר הלוחות יד2 כי הם חותמים על הסכם שיתוף-פעולה, במסגרתו לוח יד2 יקודם מעמוד הבית של וואלה, וממשקי החיפוש של יד2 ישולבו במגוון ערוצי תוכן מרכזיים בוואלה, בהם רכב ועסקים TECH.

שילוב עם וואלה שופס

הממשקים בערוצים השונים יעוצבו כווידג'טים (חלונות יישומיים) ויאפשרו גישה מהירה לעשרות לוחות שונים. ההסכם בין הצדדים כולל מרכיבים נוספים ובהם שילוב של וואלה שופס באתר יד2.

לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, "יד2 הוא הלוח הפופולרי הגדול והמוצלח ביותר בישראל לפי כל פרמטר, בפער ניכר על כל מתחריו. אנו גאים על שיתוף-הפעולה החדש, שמלבד תרומתו הכלכלית לוואלה - מרחיב את עושר השירותים שאנו מציעים לגולשינו. צעד זה משתלב במהלך הכולל של השקת הגירסה החדשה של ערוצי וואלה שהתחיל לפני כשבוע".

שון תל, מנכ"ל יד2, הוסיף כי "אין ספק כי שיתוף-הפעולה בין שני האתרים המובילים בתחומם מחזק הן את יד2 והן את וואלה. אנו צופים צמיחה נוספת לאור החיבור הזה, ומאמינים כי זו התחלה טובה למיזמים משותפים נוספים".

יד2 במקום השביעי בדירוג

חבירה של שני השחקנים הללו עשויה לסייע ליד2 בתחרות שלה מול אתרים מתחרים כדוגמת WinWin של קבוצת "ידיעות אחרונות" ו-ynet, והומלס, ולהגדיל את הטראפיק שלו.

על-פי סקר TIM לחודש מאי, וואלה מדורג במקום השני בקרב האתרים בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 67.6%; ואילו יד2 ממוקם במקום השביעי, עם שיעור חשיפה שבועי של 24%.

נציין כי קבוצת "הארץ", בראשות עמוס שוקן, מעוניינת למכור את חלקה (32.6%) בוואלה, כאשר אחת הקבוצות שהביעו התעניינות היא טייגר הולדינגס, שרכשה ב-2008 49% ממניות אתר יד2 מידי מייסד החברה שון תל וחברת קורל-תל, לפי שווי של 80 עד 90 מיליון שקל. לכן, שיתוף-פעולה כזה עשוי לקדם את המגעים בין השניים.