רופרט שאפר, בכיר בקבוצת "הוברט בורדה מדיה", ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק

שאפר, מנהל מחקר ופיתוח בשיווק ובפרסום בקבוצת "הוברט בורדה מדיה" הגרמנית, משמש גם כמנהל פרויקטים בכיר בתחום החדשנות הדיגיטלית תוך התמקדות במדיה החדשה ואסטרטגיית אינטרנט

רופרט שאפר, מנהל מחקר ופיתוח בשיווק ובפרסום בקבוצת "הוברט בורדה מדיה" ומנכ"ל כנס האינטרנט DLD מטעם הקבוצה, מגיע ארצה לביקור מיוחד כדי להשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס", שתתקיים ב-13 ביולי.

שאפר משמש גם כמנהל פרויקטים בכיר בתחום החדשנות הדיגיטלית תוך התמקדות במדיה החדשה, אסטרטגיית אינטרנט והשקעות אסטרטגיות.

קבוצת "הוברט בורדה מדיה" החלה את דרכה לפני למעלה מ-100 שנה. את תחילת הדרך החלה כעסק משפחתי שהתמחה בעבודות הדפוס, ובמשך הזמן הפכה לאחת מחברות המדיה הגדולות ביותר בגרמניה.

כיום החברה משווקת 260 מגזינים בגרמניה ובמדינות נוספות, מפתחת תכנים, מעניקה שירותי בימוי למשדרי טלוויזיה ומייצרת קמפיינים לשיווק ישיר. בשל היותה חברה המובילה בתחומה, "הוברט בורדה מדיה" סללה את הדרך לכניסת עסקים רבים לעולם האינטרנט והדיגיטל.

ב-5 השנים האחרונות הוכפל מספר המגזינים מבית "בורדה" ברחבי העולם, ויש לה סניפים בכל רחבי גרמניה, מרכז ומזרח אירופה, רוסיה ואסיה. הקבוצה מעסיקה למעלה מ-7,000 עובדים.

DLD מדיה ו-DLD Ventures הם חלק בלתי נפרד מ"הוברט בורדה מדיה". מלבד פיתוח הכנסים של DLD, מהווה "הוברט בורדה מדיה" חברת ייעוץ המתמחה במתן שירותים בתחום הדיגיטלי, פיתוח מושגים יצירתיים, ניהול והשקעות באתרי האינטרנט השונים ועוד.

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" תכנס כמדי שנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל, על מנת להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלה. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.