דניאל שרתוק, בכיר בחברת הכבלים קומקאסט, ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק

שרתוק, שייקח חלק בדיון בנושא "דיאלוגים בתקשורת", מתמחה בתחרות של חברת הכבלים עם ה-IPTV

דניאל שרתוק, מנהל האסטרטגיה של קומקאסט, חברת הכבלים הגדולה בארה"ב, ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס", שתתקיים ב-13 ביולי. שרתוק ייקח חלק בדיון בנושא "דיאלוגים בתקשורת".

שרתוק, ישראלי שחי בארה"ב, מתמחה בתחרות של חברת הכבלים עם ה-IPTV. בין תחומי אחריותו: אסטרטגיה שווקית-תחרותית, שימור לקוחות, מודיעין עסקי, בנית תרבות ארגונית ועוד.

שרתוק מבין ומכיר את שוק התקשורת הישראלי, בעיקר בהיבטי שידורי הכבלים והלוויין והאתגרים הניצבים מולם במבט אל העתיד: שידורי טלוויזיה באמצעות רשת האינטרנט, ערוצי הלוויין, רגולציה, שימור לקוחות, שידורים דיגיטליים ועוד.

שרתוק, בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת Cornell, מלווה את התפתחות תחום ה-IPTV בארה"ב מיום השקתו. בעבר שימש כמנהל מחלקת מודיעין עסקי של חברת Time Warner Cable.

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" תכנס כמדי שנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת בישראל, במטרה להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי התקשורת החדשים: המגמות המשתנות בצריכת המדיה, הטכנולוגיות המשפיעות על פלטפורמות המדיה השונות והדרך בה הן פועלות כספקיות תוכן.