גורביץ': "הסדר החוב לא טוב - אתם אונסים אותנו לבצע אותו"

חברת הנדל"ן ארזים שבשליטת מאיר גורביץ' הציעה היום הסדר חוב למחזיקי האג"ח ■ אברהם גורביץ', אח של מאיר גורביץ', בעל השליטה בחברה, ניסה להניא את מחזיקי האג"ח מלהצביע בעד הסדר החוב שהוצע על ידי המשקיעים

אברהם גורביץ', אח של מאיר גורביץ', בעל השליטה בחברת ארזים , ניסה להניא היום את מחזיקי האג"ח מלהצביע בעד הסדר החוב שהוצע על ידי המשקיעים. על סדר היום של אסיפת האג"ח שהתקיימה יום - החלטה לפרעון מיידי של הסדרה. "אתם רואים את המצב כקטסטרופלי אבל אני לא רואה זאת כך, עד היום עמדנו בכל ההתחייבויות בזמן", אמר גורביץ' למחזיקי האג"ח.

תפקידו הרשמי של אברהם גורביץ' בחברה עוזר ליו"ר החברה. בשמונת החודשים האחרונים הנהלת החברה מנהלת עם מחזיקי האג"ח מו"מ להסדר חוב שיכלול המרת חוב למניות. חברת הנדל"ן נקלעה למשבר פיננסי קשה בעקבות ירידת ערך של נדל"ן בבריטניה שם לחברה חשיפה גדולה.

"בשנה האחרונה אנו נתקלים כמעט מדי יום בהפרעות שונות לתפקודי החברה. מרבית ההתנגדויות אינן ברורות לי: מדוע לא לרכוש אג"ח בשוק?, מדוע לא להכניס את הפניקס כשותפים? תוקעים לנו מקלות על ימין ועל שמאל. החלפנו אג"ח קצר באג"ח בארוך אז פנו לרשות ניירות ערך ועכשיו אולי נצטרך לשלם על המהלך מס. למה היה צריך לעלות על בריקדות".

[לאתר האג"ח]