מסתמן: זרמון-גולדמן יפסיק לטפל בתקציב סוני אריקסון

הפרידה הצפויה היא בעקבות התקררות היחסים בין אילון זרמון לבין דני זלקינד, בעלי אלקטרה, שמחזיק בחלק מהשיווק של סוני באמצעות ברס תקשורת

האם משרד הפרסום זרמון-גולדמן ממשיך לשלם את מחיר התקררות היחסים שבין דני זלקינד, בעלי אלקטרה , לבין אילון זרמון, מבעלי זרמון-גולדמן?

ל"גלובס" נודע כי ככל הנראה זרמון-גולדמן יפסיק לטפל בתקציב הפרסום של המותג סוני אריקסון המשווק על-ידי ברס תקשורת, בו שותפה אלקטרה ב-50%.

כזכור, עד לפני חודשים היה למשרד הפרסום זרמון-גולדמן מעמד איתן בקבוצת אלקטרה. לדברי מקורבים, הקשר בין זלקינד וזרמון הביא להגדלת נתחי הקבוצה במשרד, כשבעקבות סוני אריקסון הגיעו גם תקציבי כל הרשתות הקמעונאיות של הקבוצה - המשמעותי בהם של שקם אלקטריק.

אולם, החתול השחור שעבר בין השניים הביא לניתוק הדרגתי בין הקבוצה למשרד: בתחילה, תחת ההודעה על הקמת אלקטרה מדיה שאמורה היתה לטפל בתקציבי המדיה של הקבוצה, נותר בידי זרמון-גולדמן באופן רשמי תקציב התדמית בלבד - כשהשימוש בתדמית לא נראה בעתיד הנראה לעין. תגובתו של המשרד, שביקש תשלום עבור זכויות שימוש בחומרי הפרסום, הביא להפסקת ההתקשרות בכל הנוגע לאלקטרה, ונראה כי אז גם נכתבה הכתובת על הקיר בכל הנוגע למותג סוני אריקסון.

זרמון-גולדמן קיבל את המותג סוני אריקסון ב-2006, ולאחר שתי השקות כושלות בארץ, הראשונה בשנות ה-90 והשנייה ב-2001, נראה היה כי המותג מתבסס בישראל. ההחלטה השיווקית-פרסומית היתה להתמקד בקהל הצעירים ולבנות זהות מותגית המיועדת לבני-הנוער. קמפיין ההשקה נשא את הסלוגן "לא כמו כולם", שאמור היה לבטא את הייחודיות של סוני אריקסון ושונותו מהזרם המרכז.

הפעילות הביאה לכך שסוני אריקסון הפך למותג המוביל בדור ה-3 בישראל ולמותג השני בגודלו בזירת ה-GSM עם נתח שוק של 28%. ב-2008 זכה המהלך בפרס בתחרות ה-Effie, וב-2009 בפרס קקטוס על עבודה קריאטיבית באינטרנט.

אילון זרמון מסר בתגובה: "היה לנו הכבוד לעבוד עם קבוצת אלקטרה, ואנו מאחלים לה הצלחה בהמשך".