הפרסומת לבורקס מעדנות - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף

הפרסומת לבורקס מעדנות, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, עם שיעורי אהדה של 18.4%. הפרסומת ממוקמת במקום הרביעי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה העומדים על 5.6%.

הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 9.8%. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 15.1%, הממקמים אותה במקום השלישי של הפרסומות האהובות.

הפרסומת למקדונלד'ס, באמצעות יהושע TBWA, נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות, למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע.

הפרסומת לפלאפון, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ממוקמת במקום השני ברשימת הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 9.5%, ושיעורי האהדה על 9.9%.

הפרסומת לפרטנר, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה של כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ההשקעה התקציבית הנרחבת מציבה את הפרסומת במקום השישי ברשימת הזכורות ובמקום התשיעי באהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עמד על 269, לעומת 232 בשבוע שעבר. בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע חלה ירידה ל-40 מיליון דולר, לעומת 40.3 מיליון בשבוע שעבר.

55