בעקבות משבר המשקעים במים המינרליים,
מי עדן מבצעת מהלך פרסומי שמטרתו לחזק מחדש את תפיסת המותג כמחובר לטבע. מי עדן חוזרת לסיסמה המיתולוגית שלה: "השמפניה של הטבע", שליוותה את הקמפיינים של החברה בשנים 1988-1994.
החזרה לסיסמה הישנה התבצעה לאחר מחקר שהעלה כי הסיסמה קיימת באופן מובהק בתודעת הצרכנים ומשויכת למי עדן: כשליש משייכים אותה באופן בלתי נעזר למי עדן, וכ-57.5% זוכרים את הסיסמה.
מרכיב מרכזי במהלך השיווקי החדש יתפוס קמפיין הפרסום באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שיכלול סרטי טלוויזיה, בהשתתפות הדוגמנים יואב ראובני ותמי טסקר מהתוכנית "פרויקט מסלול".
בקמפיין יושקעו כ-4 מיליון שקל, והוא יציג סיטואציות עירוניות יומיות כמו אימון חדר כושר או מעבר דירה, במהלכן שותות הדמויות מי עדן ועוברות בבת-אחת לרמת-הגולן.
את הסרטונים ביים גיא שגיא שהגיע מלוס-אנג'לס, שם הוא עובד בשנים האחרונות. הסרטים צולמו ברמת-הגולן ונערכו באמצעות טכניקה ייחודית של מעבר תלת-מימדי שטרם בוצעה בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.