ראובני-פרידן הציגו ל-HOT פרזנטציה לפרסום שירותי ה-VOD

בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום

האם HOT נערכת לשינויים במערך החברה שלה? ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום ראובני-פרידן קיים פגישה בנושא הפרסום של ה-VOD עם גורמים בהנהלת החברה. בין הנפגשים: דינה נבות סמנכ"ל השיווק של HOT ואודי פרידן, מבעלי המשרד.

עוד נודע כי טרם הפגישה פנו ראשי ראובני-פרידן להנהלת פרטנר וביקשו אישור להיפגש עם HOT בנושא פרסום ה-VOD. מפרטנר אישרו להם לקיים את הפגישה, אך לא אמרו מה תעשה פרטנר במידה וראובני-פרידן אכן יוכלו להשתלב במערך הפרסום של HOT.

כידוע, שירות ה-VOD הוא חלק נכבד מהפעילות הפרסומית של HOT בשנים האחרונות. בשנה האחרונה נכנסה פרטנר לפעילות עם אורנג' מדיה המציעה צפייה בתשלום בסדרות וסרטים באינטרנט. העובדה שמדובר במדיומים שונים מונעת לכאורה טענה לניגוד אינטרסים. עם זאת, מקורבים לפרטנר מעריכים כי החברה לא תגלה סובלנות יתרה, ובמקרה וראובני ילכו עם הניסיונות להשתלב במערך הפרסום של HOT - ייאלצו לבחור בין שני התקציבים.

ל-HOT יש ניסיון עם עבודה במקביל עם שני משרדים: בתחילת הדרך שלה היא עבדה עם שלמור-אבנון-עמיחי שזכה בתקציב, אך בהמשך ב-2004 הצטרף באומן-בר-ריבנאי למערך הפרסום שלה. עם הזמן הנתח של באומן גדל על חשבון החלק של שלמור, עד שבסופו של דבר באמצע 2006 נדחק שלמור החוצה ומלוא התקציב רוכז בבאומן.

באחרונה חלו שינויים שעשויים היו לערער את מעמדו של המשרד במערך הפרסום של החברה: את מקומו של דוד קמיניץ כמנכ"ל תפס הרצל עוזר, שנחשב למקורב למשה ראובני מבעלי ראובני-פרידן.

ראובני פרידן טיפל בעבר בתקציב YES ותקציב ערוץ 10. נראה כי על רקע אבדן מספר תקציבים בשנתיים האחרונות עושה המשרד מאמצים גדולים לקבל תקציבים חדשים תוך שימוש בניסיון שיש לו מתקציבי עבר.

דוברת HOT מסרה בתגובה כי בשלב זה לא עורכת HOT שינויים במערך הפרסום שלה.

דוברת פרטנר מסרה בתגובה כי החברה הייתה מיודעת לגבי המהלך של ראובני-פרידן.

מראובני-פרידן נמסר: "איננו מגיבים לשמועות".