עוד אפליקציות לטוויטר: JustBought.it יוצר קהילת רוכשים טוויטרית

האתר מסתמך על ההנחה שצרכנים אוהבים לקבל המלצות קנייה מחברים וממכרים ומיישם זאת באמצעות טוויטר ■ וגם: Mashget מתיימר להציע מקור מידע שעושה אגריגציה של כל החדשות העדכניות שלא מופיעות בגוגל

1 עושים כסף מהחוק

עשרות אלפי האפליקציות שמאכלסות את ה-App Store של אפל, מעידות על כך שגבולות האייפון הם אינסופיים. אחת האפליקציות שזוכה לפופולריות בארה"ב, ואף דורגה בשבוע שעבר בין 10 האפליקציות בתשלום הפופולריות ביותר, היא Offender Locator.

היא מאפשרת למשתמשי האייפון לראות אם בסביבה שהם נמצאים מתגוררים עברייני מין שהורשעו בעבר, בהתאם לחוקים הפדרליים בארה"ב שדורשים מהם להירשם באזור מגורם. בנוסף, יכולים המשתמשים להקליק על השמות השונים שמציגה בפניהם האפליקציה, במטרה לקבל אינפורמציה נוספת על האיש, כגון גיל, גובה, משקל ותמונה. אפשר לעשות כסף על חשבון החטטנות והפאניקה של אנשים.

2 רכישות בטוויטר

בעוד מייסדי טוויטר מתחבטים בשאלה איך מייצרים מהשירות האינטרנטי הכנסות, מפתחים ממשיכים לגזור את הקופון מהפופולריות שלו.

אתר חדש, שנקרא JustBought.it, מסתמך על ההנחה שצרכנים אוהבים לקבל המלצות קנייה מחברים וממכרים ומיישם זאת באמצעות טוויטר.

כך, משתמשים שסיימו עסקת רכישה של מוצר מסוים, יכולים לשלוח על כך ציוץ לעוקביהם, לצד העלאת תמונה של הפריט הנרכש (באמצעות TwitPic) והמיקום שבו הוא נרכש (באמצעות Google Maps).

האתר עושה אגריגציה של כל הציוצים הללו, במטרה לייצר קהילת רוכשים טוויטרית ולאפשר לחבריה למצוא פעולות רכישה על בסיס איזור גיאוגרפי או קטגוריית צריכה. את ההכנסות מתכננת החברה לעשות באמצעות שיתופי פעולה עם קמעונאים מקוונים.

3 חיפוש מתוחכם

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי והטוב ביותר, אולם אינפורמציה רבה מסתובבת ברשת, לדוגמה בטוויטר ובאתרים חברתיים אחרים כגון Digg, והיא לא תמיד נגישה בגוגל.

האתר Mashget מתיימר להציע מקור מידע שעושה אגריגציה של כל החדשות העדכניות שמופיעות ברשת, בהתאם למילת החיפוש. באתר יש חלוקה לקטגוריות, כגון ספורט, בריאות ואופנה, ומשתמשים יכולים גם לראות אילו כתבות זכו לפופולריות הגבוהה ביותר, או לסרוק את האינפורמציה שמתקבלת בהתאם לאזור גיאוגרפי מסוים.

4 חלב על הזמן

מרבית משתמשי האינטרנט כבר נחשפו לשירות הפופולרי Milk The Remember שמאפשר לנהל בקלות את רשימות ה-To Do Lists, לקבל תזכורות לאירועים עתידיים ולשתף אחרים ברשימות התכנון.

השירות Task.fm מתיימר להציע אלטרנטיבה הגונה, אם כי זהו ממשק פשוט יותר, הכולל פחות אפשרויות. כך, משתמשים יכולים ליצור רשימות של דברים שיש לעשות ולקבל על כך תזכורות במייל, שיחת טלפון או הודעת טקסט.

בנוסף, הממשק מזכיר במידה מסוימת את טוויטר מהסיבה הפשוטה שהוא יודע להמיר הודעה קצרה שנכתבת באופן חופשי ב-140 תווים להודעה פורמלית הכוללת שם, תאריך וכל אינפורמציה נלווית שמופיעה בהודעה המקורית. אולם, השירות לא זול, ומחירו 10 דולרים לחודש.