לידיעת המפרסמים: גוגל משיקה ממשק חדש שיקל על ניהול הקמפיינים

הממשק החדש במערכת ה-AdWords, שמצמידה פרסומות למילות מפתח במנוע החיפוש שלה, יאפשר ניהול קמפיין מהיר, ברור ואינטואיטיבי - גם למפרסמים בישראל

גוגל משיקה ממשק חדש עבור מערכת האדוורדס (AdWords) שלה, שמצמידה פרסומות למילות מפתח במנוע החיפוש שלה, במטרה לאפשר ניהול קמפיין מהיר, ברור ואינטואיטיבי עבור המפרסם.

מדובר במערכת שהייתה בפיילוט בקרב קבוצת לקוחות מצומצמת בחודשים האחרונים, ומהיום היא זמינה עבור כל המפרסמים בישראל.

לדברי גוגל, הממשק החדש מאפשר לנהל בקלות יחסית את מסע הפרסום, תוצאות הקמפיין הופכות לנגישות יותר והמשתמשים נהנים מתכונות חדשות. בין הפיצ'רים החדשים יש גם אפשרות להגדיר התראות, לקבל גרף ביצועים ויזואלי שמקל על זיהוי מגמות, להיעזר במסננים במטרה לאתר בקלות נתונים חשובים, וכלי עריכה ישירה, שמקלים על ניהול מסע הפרסום.

בנוסף, גוגל משיקה אמצעי נוסף שיקל על המפרסמים - Bid Simulator, הממחיש למפרסם בצורה גרפית את ההשפעה האפשרית של שינוי הצעות המחיר לקליק (bid) על תוצאות מסע הפרסום. כדי להיכנס ל-Bid Simulator יש להיכנס לממשק האדוורדס החדש ולהקיש על כרטיסיית "מילות מפתח" בחשבון ה-אדוורדס האישי ולעבור למצב "עריכה".

לדברי ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל, "הממשק החדש והמשופר של האדוורדס, הכולל כלים חדשים כמו ה-Bid Simulator, מאפשר למפרסמים לבחון את תוצאות הפרסום שלהם בצורה נגישה וברורה יותר ויסייע להם להתייעל, כדי שיקדישו פחות זמן לניווט במערכת ויותר זמן לקבלת החלטות הטובות לעסקיהם".