לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשה בקשה לאשר
תביעה ייצוגית בהיקף של כ-32 מיליון שקל נגד
שטראוס גרופ בטענה ל
הטעיית צרכנים ביחס למוצר "
מילקי קל שוקולד". זאת, בטענה כי המוצר אינו עומד בתקן הישראלי להגדרת מוצר כדיאטטי.
התובע, אוהד אנטמן, טוען כי המוצר "קל" של שטראוס אינו עומד בתקן הישראלי, המגדיר מפורשות כי שימוש בכינוי "קל" יהיה רק אם המוצר מכיל ערכים מקסימליים של עד שני שלישים מהערך הקלורי, הכולסטרולי ואחוזי השומן ועד רבע מתכולת הנתרן של המוצר הדומה שאינו דיאטטי.
בנוסף הוא טוען כי שטראוס מטשטשת את הערכים התזונתיים של המוצר הקל ושל המוצר הדומה שאינו דיאטטי, המוכר בשם "מילקי שוקולד".
לדברי התובע, מדובר בהטעיה חמורה, אי גילוי והתעשרות של שטראוס שלא כדין על חשבון צרכניה, תוך שימוש שלא כדין במונח "קל" לשם קידום המכירות וגביית סכום גבוה מהסכום אותו הצרכן משלם בעבור המוצר הדומה שאינו "קל".
טרם התקבלה תגובת שטראוס. (ת.א. 1872/09).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.