בלופניקס עקפה את הצפי: רווחיה צנחו ב-59% ל-1.2 מיליון דולר

ההכנסות ירדו ב-17% ל-19.1 מיליון דולר, לעומת הצפי ל-18.4 מיליון ■ המנכ"ל ירון צואלה: "למרות תנאי השוק הקשים והקצב האיטי יחסית של העסקאות החדשות, אנו רואים סימנים של יציבות בשוקי הפעילות שלנו"

חברת הסבות התוכנה הדואלית, בלופניקס , דיווחה היום (ג') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2009. מהדו"חות עולה כי החברה, המתמחה במודרניזציה של מערכות מחשוב, עקפה את צפי האנליסטים בוול סטריט בשורה העליונה והתחתונה.

בלופניקס דיווחה על ירידה של 6.8% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון של השנה ל-19.1 מיליון דולר, ושל 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. צפי האנליסטים בוול סטריט צפי כי בלופניקס תרשום הכנסות של 18.43 מיליון דולר.

הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ב-1.2 מיליון דולר, שהם 6 סנט למניה, ירידה של 15% לעומת רווחי הרבעון הראשון, וצניחה של 59% לעומת הרווחים ברבעון השני ב-2008. אנליסטים צפו לחברה רווח של 5 סנט למניה.

במונחי GAAP, החברה הפסידה ברבעון השני 1.9 מיליון דולר, לעומת הפסד של 1.8 מיליון דולר ברבעון הראשון, ו-8.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

"עמדנו ביעדים התפעוליים והפיננסים שהצבנו לעצמנו לרבעון השני", אמר ירון צואלה, מנכ"ל בלופניקס. "למרות תנאי השוק הקשים והקצב האיטי יחסית של העסקאות החדשות, אנו רואים סימנים של יציבות בשוקי הפעילות שלנו". הוסיף.

מניית בלופקניס יורדת בזמן כתיבת שורות אלו ב-2.2% בבורסה בת"א.