סימטרון: "היציבות עוד לא מתורגמת לצמיחה במכירות תוכנה"

הכנסות החברה ברבעון השני ירדו ב-24% והסתכמו ב-8.1 מיליון דולר ■ הרווח נקי ירד ל-73 אלף דולר - כעשירית מהרווח הנקי המתואם עליו דיווחה ברבעון המקביל שהסתכם ב-740 אלף דולר

סימטרון , חברת התוכנה המתמחה בפתרונות תיב"מ משולבים אשר נסחרת בנאסד"ק, פרסמה אתמול בלילה (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, לגביהן אמר דני הרן, מנכ"ל ונשיא סימטרון "גם הרבעון השני היה מאתגר לסימטרון, כמו גם לתעשייה כולה. התוצאות הכספיות עולות בקנה אחד עם הציפיות שלנו ומשקפות יציבות בהכנסות מתחזוקה יחד עם ירידה בהכנסות ממכירת רשיונות תוכנה" והוסיף: "אנו מקבלים סימנים ראשונים מלקוחותינו המצביעים על יציבות מסויימת בפעילות העסקית שלהם, אולם סימנים אלה עדיין אינם מתורגמים לצמיחה במכירות תוכנה".

הכנסות החברה ברבעון השני ירדו ב-24% והסתכמו ב-8.1 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי של החברה גדל פי 4.3 ל-317 אלף דולר.

החברה דיווחה על מעבר להפסד חשבונאי נקי של 83 אלף דולר או סנט בודד למניה לעומת רווח נקי של 205 אלף דולר ברבעון השני של שנת 2008. על בסיס מתואם (NON GAAP) דיווחה החברה על רווח נקי של 73 אלף דולר או סנט אחד למניה, כעשירית מהרווח הנקי המתואם עליו דיווחה ברבעון המקביל שהסתכם ב-740 אלף דולר.