קמטק מצפה לגידול בהכנסות ברבעון השלישי

זאת, בהשוואה לרבעון השני, בו ירדו מכירותיה ב-45% מול הרבעון המקביל ל-12.5 מיליון דולר ■ ההפסד הנקי זינק פי 4.2 ל-2.1 מיליון דולר

קמטק , המייצרת מערכות בדיקה לתעשיות השבבים והמעגלים המודפסים, פרסמה את דו"חותיה הכספיים לרבעון השני של השנה. הכנסותיה ברבעון זה ירדו ב-44.9% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-12.5 מיליון דולר. האנליסט המסקר את המניה ציפה להכנסות של 19.12 מיליון דולר.

ההפסד הנקי זינק פי 4.2 בהשוואה שנתית לרמה של 2.1 מיליון דולר, 7 סנט למניה בודדת. החברה כבר ראתה הפסדים גדולים יותר; לשם השוואה, ברבעון הראשון רשמה הפסד של 5.5 מיליון דולר. קמטק, בניהולו של רפי עמית, הפסידה כבר ברמה התפעולית סכום גבוה יותר במעט מההפסד הנקי, וזאת בשל הכנסות מימון של 96 אלף דולר, שהקטינו במעט את ההפסד הנקי.

יתרות המזומנים ושוויים בקופתה של קמטק עמדו בסוף יוני על 12 מיליון דולר, גידול רבעוני של 5.3% בהשוואה ל-11.4 מיליון דולר שהיו בקופתה בסוף מארס. במהלך מחצית השנה קטן ההון העצמי של קמטק ב-11.9% ל-55.28 מיליון דולר. קמטק נסחרת באופן דואלי בבורסה בתל-אביב וברשימת ה-Global Market בנאסד"ק לפי שווי-שוק של 137.5 מיליון שקל. המניה השלימה בבורסה המקומית זינוק של 337.4% מתחילת 2009.

רפי עמית הגיב לדו"חות. "במבט קדימה, למרות הסביבה העסקית בה אנו פועלים, אנו ממשיכים להשקיע במחקר ובפיתוח, במטרה לשפר את הביצועים של קווי המוצר הקיימים שלנו, במקביל לפיתוח מוצרים חדשים. אנו מאמינים כי ההכנסות ברבעון השלישי יהיו גבוהות במעט מאלו שברבעון השני".

קמטק