לוחות, הדור הבא: הומלס ישיק פיצ'ר שמתחבר לפייסבוק וטוויטר

החיבור יאפשר לעשות קישור בין המודעה שיפרסם הגולש באתר לבין הפרופיל האישי שלו בפייסבוק, כדי לחשוף את המודעה למעגל החברים שלו ולא רק לגולשים שנכנסים להומלס

אתר הלוחות הומלס השיק פיצ'ר חדש שמתממשק לפייסבוק, ומאפשר לעשות קישור אוטומטי בין המודעה שיפרסם הגולש באתר לבין הפרופיל האישי שלו ברשת החברתית.

אופציה זו מאפשרת לגולשים לחשוף את המודעה שלהם למעגל החברים שלהם ולא רק לגולשים שנכנסים להומלס, וכך מגדיל את הסיכויים לביצוע העסקה.

בימים הקרובים מתכננים בהומלס לאפשר גם התממשקות עם שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, כך שכל מי שמפרסם מודעה באתר - יוכל לשתף גולשים אחרים באמצעות לינק בטוויטר.

לדברי פז דרור, מייסד ומנכ"ל הומלס, "השימוש בפלטפורמת הפייסבוק הוא נדרש בעולם הלוחות, והומלס גאה להיות הראשונה שמספקת שירות זה ללקוחותיה. הומלס הינו אתר חדשני המקפיד להתחדש ולהעניק ללקוחותיו את השירותים המתקדמים והמתוחכמים ביותר, וזאת על מנת שיוכלו לבצע את העסקה המהירה והטובה ביותר שהם יכולים".

אתר הלוחות הומלס הוקם בשנת 2000. במקור שימש האתר כלוח נדל"ן - השכרה ומכירה של דירות, וכן כלוח יד שנייה. עם הזמן התרחב האתר מבחינת תחומי פעילותו והפתרונות אותם הוא מספק, וכיום הוא מציע לוחות במגוון רחב של תחומי עניין, בהם נדל"ן למכירה והשכרה, רכב, עבודה, ביגוד, בעלי חיים, פנאי, אמנות ועוד - תוך שימת דגש על עדכון יומיומי של תכנים ולוחות.