סינרון מדיקל עברה להפסד של 5.5 מיליון דולר גם ברבעון השני

החברה עקפה את צפי האנליסטים בשורת ההכנסות, למרות ירידה של 62.8% רשמה החברה הכנסות של כ-14.2 מיליון דולר - גבוה מצפי האנליסטים שציפו להכנסות של 13.4 מיליון דולר

סינרון מדיקל , מפתחת המכשור לטיפולים קוסמטיים שונים בעור, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 243 מיליון דולר. דיווחה היום על תוצאות הרבעון השני של 2009.

החברה, שהוקמה על ידי ד"ר שמעון אקהויז, לפני תשע שנים רשמה ברבעון השני בשורה העליונה ירידה של 62.8% בהכנסות שהסתכמו ברבעון השני ב-14.2 מיליון דולר, בכך עקפה את תחזיות האנליסטים שציפו להכנסות של 13.4 מיליון דולר בלבד. יצויין כי לעומת הרבעון הראשון של השנה רשמה החברה עלייה של כ-19% בהכנסות.

החברה עברה ברבעון השני להפסד תפעולי של 5.2 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של 7.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.

בשורה התחתונה, עברה החברה להפסד של 5.5 מיליון דולר לעומת רווח של כ-11 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון הנוכחי הפסד של 20 סנט למניה לעומת רווח של 40 סנט למניה ברבעון המקביל. בכך, החטיאה במעט החברה את צפי האנליסטים שצפו להפסד של 19 סנט למניה.

מנכ"ל החברה, לואו סקפורי, הגיב לפירסום הדו"חות ואמר כי הוא מרוצה מהמשך השיפור בביצועי החברה מתחילת השנה. השיפור היחסי בתוצאות הפיננסיות מתחילת השנה נובע מהתייעלות ושיפור במלאים של החברה.