רשת רכשה מערוץ הספורט את הזכויות על שידור חצי גמר גביע דייויס מול ספרד

זכיינית ערוץ 2 החליטה לשדר את המפגש בעיקר בגלל החיבור של משחק בעל חשיבות לאומית גבוהה לערב ראש השנה ■ על המו"מ בין רשת לערוץ הספורט פורסם לראשונה ב"גלובס"

רשת רכשה מערוץ הספורט את זכויות השידור למפגש בין נבחרות הדייויס של ישראל וספרד, שיתקיים בין ה-18 ל-20 באוגוסט. על המו"מ בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס".

ביום המשחקים הראשון, יום שישי ה-18 בספטמבר, ייערכו שני משחקי יחידים. את ישראל ייצגו ככל הנראה דודי סלע והראל לוי. ביום התחרות השני, שבת ה-19 בספטמבר, ייערך משחק הזוגות בהשתתפות אנדי רם ויוני ארליך. את יום התחרויות השלישי, בו ייערכו שני משחקי יחידים נוספים, יעביר בשידורים ישירים ערוץ הספורט.

אחד השיקולים העיקריים של רשת ברכישת הזכויות היה החיבור של משחק בעל חשיבות לאומית גבוהה לערב ראש השנה. לכך יש להוסיף את את העניין סביב נבחרת הדייויס שתפס תאוצה בתקופה האחרונה בזכות ההצלחות של הנבחרת בבית העליון. המפגש האחרון של נבחרת הדייויס, רבע הגמר מול רוסיה בחודש שעבר, ששודר בערוץ הספורט הביא נתוני צפייה נאים: משחק הזוגות שהכריע את ההתמודדות משך רייטינג ממוצע, כך לפי דיווחים של ערוץ הספורט, של 8%.

מרשת נמסר: "רשת שמחה לקחת חלק בשידור אירוע הספורט ההיסטורי של נבחרת הטניס. כפלטפורמת השידור המרכזית בישראל, אנחנו מחויבים לשדר אירועי ספורט לאומיים ולתת לצופים חווית צפייה ושידור מהרמות הגבוהות ביותר".