רוצים לדעת איזה סוג משתמשים אתם בטוויטר? ליאהו התשובה

הכלי חדש - knowYourMojo, מאפשר לנתח את האופי שלכם על-פי ההתנהגות בטוויטר ■ וגם: האפליקציה PhotoScatter מנסה לכפר על החסרונות של האייפון באיכות המצלמה

1. רזומה בקליק

רוצים לדעת איך מכינים קורות חיים בקלות וביעילות? מתלבטים איזו גרסה מתאימה לאיזה סוג של מעביד? השירות החדש JobSpice עשוי לסייע לכם.

האתר מאפשר למשתמשים ליצור קובץ CSS (שמאפשר לקבוע את הסגנון שבו יוצג ה-HTML), ולעצב את מסמך קורות החיים על בסיס 10 טמפלטים שונים, ולהתאימם למשרה המבוקשת. מעצבים גרפיים יכולים להציע עיצובים נוספים שלהם ולחלוק אותם עם משתמשים אחרים. ניתן לשמור כל נוסח בכתובת URL ייחודית, ואף להמיר את המסמך לקובץ PDF. ואולי הדבר הכי חשוב - השירות מוצע כעת בחינם.

2. להישאר בתנועה

מאות אלפי הבלוגים ברשת נלחמים על תשומת ליבו של הגולש במטרה להגביר את הטראפיק שלהם על חשבון המתחרים.

האפליקציה Feederr מאפשרת לבעלי אתרים ובלוגרים להגדיל את הוויזואליות של האתר שלהם באמצעות ממשק קל ונוח וחינמי. כל מה שצריך לעשות זה להזין את כתובת האתר או הבלוג, ולהתחיל במשימה. כך, משתמשים יכולים לערוך את גודל הכותרת, לבחור בצבע שלה או לעצב את הפוסט בצורת באנר.

3. קהילה לומדת

האינטרנט מוצף בתוכני וידיאו מסוגים שונים, שטיבם ותרומתם לא תמיד ברורה, אולם אם אתם מחפשים אחר תוכן איכותי ולימודי עבור הילדים שלכם, ייתכן שהאתר WatchKnow הוא מקום מתאים עבורכם.

האתר החדש, שנמצא בגרסת בטא, מאפשר לכל משתמש לאסוף, ליצור או להעלות תוכן וידיאו לימודי ולחלוק אותו עם הקהילה, במטרה ליצור מקום מורחב, שאינו למטרת רווח, שבו ניתן למצוא את כל תוכני הווידיאו הרלבנטיים. התכנים הללו, יש לציין, מועלים לאתר רק לאחר שעברו את אישור המערכת, והם מחולקים לקטגוריות שונות, כגון מתמטיקה, אומנות וטכנולוגיה.

4. המוג'ו של טוויטר

רוצים לדעת איזה סוג משתמשים אתם בטוויטר? ליאהו הפתרונות. חברת האינטרנט השיקה כלי חדש - knowYourMojo, המאפשר לנתח את האופי של המשתמשים על-פי ההתנהגות שלהם בטוויטר. השירות החדש, שמטרתו העיקרית היא לקדם את עמוד הבית החדש של יאהו, מציע לגולשים להזין את שם המשתמש שלהם בטוויטר, ותוך מספר שניות לקבל ניתוח אופי קצר, אשר מתבסס על אלגוריתם סודי שפיתחה יאהו. כך, מעתה תוכלו לדעת אם אתם משתמשים שאוהבים לצטט אחרים, משתמשים שבעיקר מנהלים שיחה עם גולשים אחרים, או יוזרים שאוהבים לקחת חלק רק בציוצים בנושאים החמים של אותו יום.

5. מהאייפון לפייסבוק

אחד החסרונות של האייפון הוא איכות המצלמה, ואת זה צריכים המשתמשים התומכים לקבל בהבנה. אולם, אלה לא צריכים להסתפק בעובדה שקשה לצלם תמונות ולהעביר אותן בקלות לשלל אתרים חברתיים.

לשם כך מכוונת האפליקציה החדשה שהושקה בשבוע שעבר - PhotoScatter, אשר תומכת באתרים חברתיים רבים, בהם פייסבוק, טוויטר, פליקר, פוטובאקט ופיקאסה, במטרה להקל על יכולת השיתופיות של התמונות.