פרשת הגופות המבותרות: אלי פחימה חשוד כי רצח אם ובת

הותר לפרסום כי פחימה, בן 59 מהצפון, הוא החשוד ברצח בת-זוגו ביאטריס רודוב ובתה דניס, זאת ככל הנראה עקב סכסוך כספי ■ עפ"י החשד, פחימה השתמש במסור חשמלי כדי לבתר את גופותיהן ■ מכחיש את החשדות נגדו

בית משפט השלום ברמלה התיר היום (ה') לפרסם כי ככל הנראה פוענחה פרשת הגופות המבותרות: אלי פחימה (59) חשוד כי רצח וביתר את גופותיהן של אם ובתה: ביאטריס רודוב (62), שהיתה חברתו לחיים, ובתה דניס רודוב (36). הרקע למעשים עדיין אינו ברור, וככל הנראה מדובר בסכסוך כספי או ברצון להשתלט על דירתה של ביאטריס.

פחימה הוא מסגר במקצועו, גרוש ואב לארבעה. במקור התגורר פחימה בקריית-שמונה, אך באחרונה התגורר ברמת-גן, ללא כתובת קבועה.

פחימה מכחיש את החשדות המיוחסים לו. כשהובא שלשום (ג') לדיון בהארכת מעצרו, צעק לעיתונאים: "מעליליים עליי, תופרים לי תיק".

פרקליטו של פחימה טען כי מדובר באדם נורמטיבי, הלום קרב מאז שסייע לחלץ את גופות הילדים שנרצחו בפיגוע בנהריה בשנת 1974.

מעצרו של פחימה הוארך עד ל-27 באוגוסט, לאחר שהשופט זכריה ימיני ציין כי אמנם אין ראיות הקושרות אותו באופו ישיר למקרים, אך הראיות מספקות "לפחות חשד סביר נגדו".

רודוב ובתה התגוררו ברחוב סוקולוב 15 ברמת-גן, שם ככל הנראה נרצחו. חלק מגופתה של ביאטריס בותר והוצת בפח אשפה ברמת-גן בשבוע שעבר. כעבור יממה נמצאו שרידים נוספים של הגופה הכרותה בנחל אלכסנדר. חיפושים שנערכו בנחל הביאו למציאת שרידי גופה נוספות, כשגם היא מבותרת וכמה מאיבריה חסרים. סימני החיתוך הדומים הביאו את החוקרים לחשוד כי מדובר באותו רוצח, שהשתמש כנראה במסור חשמלי.

בשל החשש שמדובר ברוצח סדרתי ונוכח מורכבות החקירה, היא הועברה ליאחב"ל. בתחילת השבוע דיווח המעסיק של ביאטריס על היעדרה מהעבודה. המשטרה ביצעה חיפוש בדירתה, שם נמצאו ממצאים האסורים בפרסום, שהעלו חשש כי נרצחה. כשחיפשו את בתה, והתברר כי גם היא נעדרת, עלה חשד כי הגופה השנייה שנמצאה בנחל שייכת לה.

כשהתברר מי בן-זוגה של ביאטריס, חיפשה המשטרה אחריו. בסופו של דבר נלכד פחימה באזור הצפון, כשהוא נוהג ברכבה של ביאטריס ומשתמש בטלפון הסלולרי שלה. פרסום הפרשה התעכב נוכח הקשיים בזיהויה הוודאי של אחת הגופות המבותרות.