תקציב הפרסום של טריומף עובר מבאומן-בר-ריבנאי ליהושע TBWA

התקציב טופל בבאומן-בר-ריבנאי, על גלגוליו, מזה כ-30 שנה ■ היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ■ ל"גלובס" נודע כי הסיבה להחלפת המשרד היא ככל הנראה חילופי גברי בהנהלת טריומף אינטרנשיונל

תקציב הפרסום של טריומף, הכולל את מותג החזיות טריומף ואת מותג ההלבשה התחתונה לצעירות סלוגי, עובר מבאומן-בר-ריבנאי למשרד הפרסום יהושע TBWA. התקציב טופל בבאומן-בר-ריבנאי, על גלגוליו, מזה כ-30 שנה.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, התקציב עמד בשנים האחרונות על היקף של כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים, וכל מסעות הפרסום של המותג בארץ בשנים האחרונות התבצעו במדיום אחד בלבד - עיתונות.

ל"גלובס" נודע כי הסיבה להחלפת משרד הפרסום היא ככל הנראה חילופי גברי בהנהלת חברת טריומף אינטרנשיונל: לאחר 36 שנים בהם כיהן כמנכ"ל החברה אריה לוי, החליף אותו לפני כחצי שנה עפר נוינר. נוינר שימש עד למינויו בטריומף כסמנכ"ל השיווק של גוטקס מקבוצת אפריקה ישראל, שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא ביהושע TBWA.

מטריומף אינטרנשיונל נמסר כי המעבר מבאומן-בר-ריבנאי ליהושע TBWA נעשה בהמשך לשינויים רבים שחלו בחברה בתחום השיווק לאחר כניסתו של המנכ"ל החדש עופר נוינר. המעבר נעשה לאחר שתקציב הפרסום של טריומף אינטרנשיונל נמצא אצל באומן כ-30 שנה ובטריומף הרגישו צורך בשינוי ובהתחדשות.

"יהושע TBWA הינו משרד יצרתי ובעל ניסיון רב בתחום האופנה, והמעבר אליו הוא צעד נכון לחברה", נמסר מטריומף אינטרנשיונל.

בבאומן-בר-ריבנאי וביהושע TBWA העדיפו שלא להגיב.