הרווח של סאטקום ברבעון השני צמח ב-82% ל-2.8 מיליון דולר

הכנסות החברה צמחו ב-6.7% ל-16.4 מיליון דולר ■ הרווח התפעולי טיפס 81% והסתכם ל-4.4 מיליון דולר

סאטקום מערכות , הנמצאת בשליטת קבוצת יורוקום, דיווחה היום (ג') כי ברבעון השני של השנה, הרווח הנקי צמח בכ-82% ל-2.8 מיליון דולר, לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה צמחו ב-6.7% ל-16.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-15.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. סאטקום מסרה כי הצמיחה נבעה בעיקר מהעלייה בהכנסות במגזר תקשורת נתונים, הכוללות את שירותי האינטרנט באמצעות לווין, אותם מספקת החברה בעיקר באזור אפריקה ומהוות פעילות הליבה של החברה.

הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ל-4.4 מיליון דולר, גידול של כ-81%, בהשוואה ל-2.4 מיליון דולר ברבעון השני בשנת 2008.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה ברבעון זה, בנטרול תשלום הוצאות קיבולת לוויינית מראש, הסתכם בכ-7 מיליון דולר, גידול של כ-74% לעומת תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני אשתקד, שהסתכם בכ-4 מיליון דולר.

ממאזנה של סאטקום מערכות לתום חודש יוני עולה כי ההון העצמי של החברה הסתכם ב-21.4 מיליון דולר ומהווה כ-52% מסך המאזן של החברה.

רועי הס, מנכ"ל סאטקום מערכות: "אנו עומדים כיום בקצב הכנסות שנתי של למעלה מ-60 מיליון דולר. הצמיחה העקבית בהכנסות ורווחי החברה נובעת בעיקר מהמשך הגידול במכירות שירותי תקשורת באמצעות לוויין באפריקה ובמזרח התיכון. אנו פועלים להגברת פעילות החברה בשווקים ובתחומים חדשים".