מותגי זהב ורשת ספגטים נכנסות לשותפות ברשת הפסטה "דופו"

פתחו לאחרונה סניף שני של רשת "דופו" בדיזנגוף-סנטר בת"א בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, וצופות להגיע לפריסה ארצית של כ-12 סניפים נוספים בשנה הקרובה

קבוצת מותגי זהב נכנסה לאחרונה לשותפות ברשת המזון דופו (Dopo) עם חברת GHL השקעות, בעלת רשת המזון המהיר ספגטים.

שתי החברות השיקו לאחרונה סניף שני של דופו, רשת פסטה-בר חדשה, בדיזינגוף-סנטר בתל-אביב בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.

Dopo, קונספט חדש של פסטה-בר, הושק לראשונה לפני כשנה ברמת-החייל על-ידי חברת GHL השקעות בבעלות משה וינגרטן, גדי גרנות ודרור נחושתן.

קבוצת מותגי זהב וחברת GHL השקעות מתעתדות לפתוח כ-12 סניפים נוספים של רשת דופו בשנה הקרובה ולהפוך את המותג לרשת מובילה בתחומה.

שני הסניפים הקיימים של דופו - ברמת-החייל ובדיזינגוף-סנטר - נמצאים כרגע בבעלות החברות, כאשר בעתיד סניפים אלה וגם הסניפים שייפתחו יופעלו על-פי מודל זכיינות, בדומה לשאר הסניפים של הרשתות בקבוצת מותגי זהב.

קבוצת מותגי זהב הוקמה לאחרונה על-ידי איש העסקים דני ורנר ובהנהלת דני הרשקוביץ. בין רשתות החברה: קופי בין, ג'וסלנד, סבארו, קבוצת מורג, סאם סאם, מיי יוגורט, הבית הירוק, פיצה קונו ובא לי קוסקוס. הקבוצה מספקת לרשתות שירותי שיווק, רכש, קידום מכירות, פיתוח מוצרים ותפעול.

לרשתות הקבוצה מחזור מכירות של 200 מיליון שקל, והיא צופה להגיע עד הרבעון השלישי של 2009 למחזור מכירות של רבע מיליארד שקל.