"לעומק התודעה" רוכשת 75% מ-Invoke תמורת 3 מ' ש'

לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"

"לעומק התודעה", חברת הפרסום והשיווק לצעירים בגילאי 18-35, מרחיבה את פעילותה בתחום הפרסום הדיגיטלי ורוכשת 75% מחברת Invoke, המתמחה בבנייה וקידום אתרי אינטרנט. העסקה מעניקה ל- Invoke שווי של 4 מיליון שקל.

Invoke הוקמה ב-2002 על ידי אורן קפלן, והיא פעילה בתחום בניית אתרים מורכבים וקידומם. לשם השלמת העסקה הקימה "לעומק התודעה" חברה בת חדשה: "קונספט, בנייה וקידום אתרים" והחברה הנרכשת תמוזג לחברה החדשה. קפלן, שימשיך להחזיק ב-25% מ-Invoke, ייכנס כשותף בחברת קונספט, וישמש כמנכ"ל החברה.

לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה. במקביל להתפתחותנו הטכנולוגית בתחום הפרסום האינטראקטיבי, החלטנו להשקיע את משאבינו על מנת להתמקצע ולהתמחות גם בבניית אתרים וקידומם ברשת. המטרה היא להפוך לקבוצת תקשורת שתיתן מענה היקפי לפרסום לצעירים בכל תחומי התקשורת".