ההסדר שלא נגמר: רוכשי אסים רוצים להתחיל את המו"מ להסדר האג"ח מחדש

הנהלת החברה פנתה אל נאמן האג"ח וביקשה ממנו ארכה של 30 יום כדי לבחון את תוכנית ההסדר המוצעת

אחרי חודשים ארוכים של דיונים להסדר חוב, צפויים מחזיקי האג"ח של אסים להתחיל מחדש את המו"מ להסדר, מול בעלי השליטה החדשים בחברה.

נץ בונדס אמנם רכשה רק אתמול את השליטה באסים השקעות מידיו של עדי קייזמן, אך היא כבר החלה לפעול. הדירקטוריון החדש החליט אמש שלא לאשרר את שטר הנאמנות החדש, שהיה אמור להיות מובא הבוקר לאישורם של מחזיקי האג"ח. הנהלת החברה פנתה אל נאמן האג"ח וביקשה ממנו ארכה של 30 יום כדי לבחון את תוכנית ההסדר המוצעת.

הנאמן, חברת אורורה פידלטי, לא הסכימה למהלך, ועקב כך דחתה אסים ב-30 יום את האסיפה שהייתה אמורה להתקיים הבוקר. במהלכם תדון נץ בונדס עם הנאמן ונציגות מחזיקי אג"ח א ' במצב, בניסיון לגבש הסדר חדש.

בתוך כך, אסים דיווחה כי ניב אהרוני מונה למנכ"ל משותף בחברה, והיום נערכה פגישה ראשונה בינו לבין אבי שוורץ, המנכ"ל הנוכחי של אסים.

צבי איציק, מנכ"ל נץ בונדס, סירב להתייחס היום לדחיית האסיפה, ובשוק ההון אומרים כי בכל הנוגע לרוכשים החדשים "רב הנסתר על הנגלה", וכרגע צריך לחכות לכינוס אסיפה כדי להבין עם מי יש כאן עסק, ואיזה הסדר הם מתכננים.

עו"ד אופיר נאור, המייצג את מחזיקי האג"ח של אסים, מסר היום כי "אנו מכנסים אסיפה דחופה של מחזיקי איגרות החוב, ושם יתקבלו החלטות בעניין דרכי הפעולה המשפטיות העומדות בפנינו לאור ההתפתחויות האחרונות, לרבות העמדה לפירעון מיידי".