"במציאות של היום, גם מותג בן 123 שנה יכול להיהרס תוך 123 שניות"

נשיא קוקה קולה, מוכתר קנט, יציג מחר בכנס מיוחד בשיתוף "ספיישל אולימפיקס" ו"גלובס", את התובנות השיווקיות החדשות של ענקית המשקאות

"במציאות של היום, גם מותג בן 123 שנה יכול להיהרס תוך 123 שניות" - כך יפתח את דבריו מחר נשיא קוקה קולה העולמית, מוכתר קנט, בכנס מיוחד של "גלובס" ו"ספיישל אולימפיקס" ישראל, שיערך מחר (שני) במלון הילטון בתל-אביב.

קנט יציג גם ממצאים של סקר מיוחד שנערך באחרונה עבור חברת קוקה קולה העולמית, שיציג את המצב הבעייתי בו נמצאים היום עסקים ברחבי העולם מבחינת האמון שרוחש להם הציבור.

קנט יסביר בכנס איך מנווטים מותג-על ממאה הקודמת, במים הסוערים של המדיה החברתית החדשה, יעסוק בסוגיות שיווקיות שונות, ויפרוש את תפישתו לגבי הדרך הנכונה לפעול היום תוך התייחסות עמוקה לערכים חברתיים.

קנט יסביר איך עושים את כל אלה ועדיין מצליחים לשמור על כתר "המותג המוביל בעולם" של אינטרברנד וביזנסוויק, וגם על כתר "המדד המוביל בשוויו בישראל" של מדד המותגים של "גלובס".

את האירוע יכבדו בנוכחותם בכירי המשק והאנשים המובילים את תחום השיווק בארץ, ביניהם גם חיים רומנו, מנכ"ל אל על; דוד אבנר, מנכ"ל אורנג'; ורועי ורמוס, בית ההשקעות פסגות.

את המושב תנחה עורכת "גלובס הערב", לילך סיגן. בסיום ההרצאה ייערך דיון מיוחד בהשתתפות הקהל.

יצוין כי בנוסף להיותו נשיא "קוקה-קולה" העולמית, מכהן קנט גם כחבר דירקטוריון בעמותת "ספיישל אולימפיקס".

מדובר בעמותה בינלאומית הפועלת בארגון אירועי ספורט עממיים ותחרותיים, במגוון ענפים, המאפשרת לכל ספורטאי בעל לקות שכלית באשר הוא, לקחת חלק בפעולות ובתחרויות, בהתאמה להישגיו היחסיים. הסניף הישראלי של "ספיישל אולימפיקס" הוקם בישראל בשנת 1987, ובמסגרתו פעילים כ-3,000 ספורטאים מעל גיל 8.

את האירוע תכבד בנוכחותה גם שרת הספורט, הגברת לימור לבנת.