אריק קליין עדיין מבטיח: אנחנו בדרך לאקזיט מהמדבקה

"הבאתי את אחד הדברים המופלאים", אומר קליין בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט ■ "אנחנו נמצאים בלונדון, בדרך לחתום על עסקה שתגרום לכל מי שהתעסק בעבר שלי לאכול את הכובע" ■ טוען כי החל לתכנן את התביעות המשפטיות כנגד העיתונאים שהכפישו את שמו

הקאמבק של "מדבקת המיליארד": מדבקת ה"לייף קיפר", שהספיקה להסעיר את המדינה כולה לפני שבועות ספורים ולהישכח - חוזרת לכותרות. בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט מבטיח מפתח המדבקה אריק קליין לכל המפקפקים: "בעוד כמה ימים תופתעו לטובה, אנחנו בדרך לעשות את האקזיט הגדול ביותר בתולדות המדינה".

בחודשים האחרונים געשו הכותרות סביב מפתחי מדבקת ה"לייף קיפר", אריק קליין ועמוס בוחניק, שטענו כי הם עומדים לשנות את העולם באמצעות פיתוח חדשני: מדבקה המתריעה על התקפי לב. בתחילה היללו כלי התקשורת את ההמצאה הגאונית של זוג הישראלים שסיפרו כי מכרו את המדבקה תמורת מיליארד דולר, אך משם מצבם של השניים רק הלך והידרדר.

בעקבות הסערה התקשורתית לאחר פרסום ההמצאה, החלו להופיע חשדות כי למעשה מדובר בתרגיל הונאה וכי המדבקה המדוברת כלל אינה קיימת. לאחר בדיקה בפרוטוקולים של בית המשפט, התברר כי לקליין עבר מפוקפק וכי הוא בילה זמן ממושך מאחורי סורג ובריח לאחר שהורשע בהונאה. עוד התברר כי חברת הענק MSI, ששמה פורסם כמי שהציעה לקנות את המוצר המהפכני, כלל לא שמעה עליו.

"אחד הדברים המופלאים"

אך למרות כל הביקורת והטענות, דבקו קליין ובוחניק בגרסה הראשונית שהמוצר שלהם שריר, קיים ואמין. לכל אורך הדרך נצמדו השניים לאמת שלהם, תוך כדי שביקרו את כל העיתונאים הנברנים ואת מרימי הגבה שתהו באשר לאמיתותו של המוצר המהפכני ורצינותם של האנשים העומדים מאחוריו.

"הבאתי את אחד הדברים המופלאים", אומר קליין בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט. "אנחנו נמצאים בלונדון, בדרך לחתום על עסקה שתגרום לכל מי שהתעסק בעבר שלי לאכול את הכובע", הוא מבטיח. קליין מאמין עד כדי כך במוצר שפיתח, שהוא כבר החל לתכנן את התביעות המשפטיות כנגד העיתונאים שהכפישו את שמו.

"העיתונאים כתבו את מה שהם רוצים, העלו מהאוב את העבר שלי, לו אין קשר למוצר הנוכחי", אומר קליין. "כל מי שכתב עלי דברים שליליים לא יוכל להסתכל לי בעיניים ביום חמישי, אולי רק בבית המשפט, שם ניפגש בדיון על תביעת הדיבה שאגיש נגדם", הוסיף.

האקזיט הגדול בתולדות המדינה?

גם שותפו של קליין, עמוס בוחניק, ממשיך לפאר את הפיתוח של השניים. "דבקנו במטרה", אומר בוכניק לחדשות 2 באינטרנט, "ואכן מדובר באקזיט הגדול בתולדות המדינה", הוא מכריז בשמחה.

אריק קליין, גם אינו נמנע מלהשוות את מצבו לנסיבות טרגיות שאירעו לאחרונה. "אילו הייתי קצת יותר חלש", אמר קליין , "הייתי כבר מתאבד ממזמן. מה העיתונאים היו עושים אם הייתי מתאבד?", שאל. "תראה מה קרה לדודו טופז בגלל פרסומים שליליים".