טאואר הנפיקה למוסדיים מניות בכ-16 מיליון דולר

גלובס tv ההנפקה בוצעה במחיר של 3.8 שקלים - פרמיה של 4% ממחיר הסגירה בנאסד"ק ■ המנכ"ל ראסל אלוונגר על העלאת התחזיות: "כל הסתכלות אל עבר 2010 היא אופטימית אף יותר"

מניית טאואר אמנם ירדה אמש (ד') בוול סטריט מתחת לרף של דולר אחד, אולם ישנם משקיעים שמוצאים את המחיר הנוכחי של המניה אטרקטיבי, בייחוד נוכח רצף החוזים עליו הודיעה החברה תקופה האחרונה והעלאת התחזיות לרבעון השלישי.

טאואר הודיעה היום כי קיבלה הזמנות בסך של כ-15.8 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים ישראליים להשקעה בהון העצמי של החברה. במסגרת העסקה, ההקצאה למשקיעים תהיה 15.8 מיליון מניות, במחיר של 3.8 שקלים למניה, המהווה מחיר הגבוה ב-4% ממחיר הסגירה של מניית החברה אמש בנסד"ק. כמו כן, יוקצו אופציות הניתנות למימוש ל-3.95 מיליון מניות רגילות של החברה, עם תנאים זהים לאלו של סדרת אופציות 6 של החברה הנסחרת כבר בבורסת ת"א.

כזכור, ב-15 בפברואר 2008 הגישה החברה תשקיף מדף שאושר על-ידי הרשויות בארה"ב לגיוס של כ-40 מיליון דולר. בעקבות השקעה זו, שהסתכמה בכ-15.8 מיליון דולר ויחד עם הגיוס מקרן ההשקעות האמריקנית יורקוויל בהיקף של עד 25 מיליון דולר עליו הודיעה החברה ב-12 באוגוסט, מנוצל תשקיף המדף במלואו.

"אנו רואים בהשקעה זו של משקיעים מוסדיים מהשורה הראשונה בישראל עדות נוספת להבעת האמון של שוק ההון בחברה ובהתקדמות הפיננסית שעשתה בתקופה האחרונה, ובכלל זה שיפור עקבי במכירות ובתוצאות התפעוליות, כפי שבא לידי ביטוי בהעלאת התחזית לרבעון השלישי שפרסמנו אתמול, המהווה הרבעון בעל אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בהשוואה לכל יצרניות השבבים אשר פרסמו תחזית מכירות לרבעון זה", אומר המנכ"ל ראסל אלוונגר. "תחזית זו לעלייה של 30% במכירות לעומת הרבעון הקודם והתחזית שסיפקתי לצמיחה נוספת ברבעון הרביעי, צפויים למקם אותנו כחברה היחידה בענף שתציג גידול במכירות בשנת 2009 לעומת 2008, וכל הסתכלות אל עבר 2010 היא אופטימית אף יותר".

את ההנפקה הובילה כלל פיננסים חיתום, בניהולו של צחי סולטן, אשר מסר כי "אנו מאמינים כי מדובר בסנונית ראשונה להנפקות נוספות עתידיות בהיקפים משמעותיים בשוק ההון הישראלי".