תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

התחזית ל-AI: האופק מלא עננים, חידושים ופריצות דרך

דברים שאפשר לעשות עם בינה מלאכותית גנרטיבית: ליצור תמונות, סרטונים, לכתוב טקסטים בלחיצת כפתור - וגם לנהל דאטה בצורה חכמה יותר, לעשות שימוש במודלי שפה מתקדמים, לייעל את תהליכי העבודה, לשפר את אבטחת המידע ועוד • כל החידושים, ההכרזות וההדגמות מחכים לכם בכנס Google Cloud Summit בתל אביב

צילום: תומר פולטין
צילום: תומר פולטין

הכתבה מטעם Google Cloud

אי-אפשר להתעלם ממהפכת ה-AI, שמתקדמת אקספוננציאלית ומשנה את העולם לנגד עינינו. כבר הספקנו - ואז הפסקנו - לפחד שבינה המלאכותית תחליף אותנו בעבודה. אבל ידוע שמי שיהיו מעודכנים ומיומנים בכלי ה-AI המתקדמים ביותר יוכלו ליהנות מיתרון מקצועי ותחרותי בהייטק - ובשוק העבודה בכלל. ההתפתחות המואצת בתחום משנה את אופן ההתנהלות של ארגונים גדולים, ובמקביל מאפשרת לייעל את הפעילות של ארגוני אנטרפרייז, מגזר ציבורי, חברות הייטק וגם סטארט-אפים. אם גם אתם מעוניינים להתרשם ולבחון את החידושים, העדכונים והחשיפות בתחום, הירשמו כבר עכשיו ל-Google Cloud Summit, שיתקיים ב-23 במאי באקספו תל אביב. הכניסה - בחינם.

הנה טעימה קטנה ממה שמחכה לכם ולכן שם:

GenAI, או בינה מלאכותית גנרטיבית, היא הסוג המוכר והפופולרי ביותר, שהפך את הבינה המלאכותית מקונספט מדע בדיוני לכלי יומיומי. כלי ה-GenAI מקבלים פרומפטים - פקודות מילוליות - ומשתמשים בהם כדי ליצור ולערוך טקסטים, איורים, צילומים, מוזיקה ואפילו להפיק ולשתף סרטונים וסרטים.

מעבר לשימושים פרטיים למטרות בידור ושעשוע, הבינה המלאכותית הגנרטיבית יכולה לבצע ולייעל תהליכים בארגונים, כמו ליצור אוטומציות, להעריך ביצועים, לבחון עלות-תועלת של חידושים ולפנות זמן ליצירתיות של העובדים, ובהם המהנדסים, המתכנתים והמעצבים. שני כלים מהסוג הזה קיבלו רענון מאסיבי בכנס Google Cloud Next 2024, שהתקיים בחודש שעבר בלאס וגאס, בהשתתפות למעלה מ-30 אלף איש מרחבי העולם. הראשון, Gemini Code Assist, מאפשר ליצור ולשפר קטעי קוד, ובגדול - מקל על חייהם של מפתחים. השני, CodeGemma, הוא מודל להשלמת קוד במסמכים שיתופיים, והוא זמין ללקוחות Google Cloud באחד ממוצרי הדגל של החברה - Vertex AI.

מעוניינים להתרשם ולבחון את החידושים, העדכונים והחשיפות בעולם ה-AI הירשמו ל-Google Cloud Summit. הכניסה בחינם>>

דוגמאות כאלו, לצד פריצות דרך וחידושים נוספים בטכנולוגיות GenAI, יוצגו בכנס Google Cloud Summit Tel Aviv, כולל הדגמות חיות, ארכיטקטורות וסיפורי לקוח. ניתן יהיה להתרשם מ-Gemini, שכעת מקבל לא רק פרומפטים כתובים אלא גם קוליים, סרטים ותמונות. כך למשל, Gemini for Google Workspace המסייע לנסח מיילים ב-Help Me Write, לערוך ולשפר טיוטות לטקסט סופי איכותי ב-Instant Polish; או לשמוע גם על חברת האינשורטק, פלאנק, שעושה שימוש בבינה מלאכותית שמסייעת לחברות ביטוח להתמודד עם ביג דאטה, לסווג עסקים ולזהות סיכונים.

צילום: תומר פולטין
 צילום: תומר פולטין

LLM ,Kubernetes וביג דאטה

מתעניינים במודלי השפה הגדולים (LLM)? דמיינו סוכן AI שאפשר לשלב בו כלים כמו חיפוש והרצת קוד, בכנס תוכלו ללמוד כיצד להטמיע אפליקציות מבוססות LLM שפועלות בפרודקשן בעולם האמיתי - ואיך להשתמש בכלים כמו המודל הפתוח של Google Gemma על מנת לבנות פתרונות מותאמים לצרכי החברה שלכם בתקציב סביר.

למתעניינים ב-Kubernetes בכנס נראה איך משתמשים ב-GKE על מנת לפשט את תהליכי בניית האפליקציות, לייעל כלכלית את הסקיילינג ולצמצם את ההתעסקות בתפעול וכן נדבר על הדרכים הקלות לפרוס, לנהל ולעשות סקיילינג של רשתות, און-פרם או בענן, ולבחור אסטרטגיית אחסון טובה לניהול עומסי עבודה של AI/ML.

אוהבים ביג דאטה? נגלה איך להשתמש בתובנות מבוססות דאטה כדי להבין טוב יותר את תשתית הענן, היישומים והשירותים בארגונים, לנתח בעיות ולערוך אופטימיזציה לביצועים. כך לדוגמה במצבים בהם המידע גדול מדי, או קשה להריץ אנליטיקות ומקרי-מבחן של AI על כל הדאטה שלכם, שמפוזר בין מנועים, סוגי מידע ושירותי ענן שונים - יכולות BigQuery חדשות יסייעו לכם בקבלת חוויה מאוחדת של מידע ושיתופו.

חובבי הסייבר יוכלו ללמוד איך לאבטח מודלי שפה גדולים נגד הזרקת פרומפטים, הרעלת דאטה ויצירת תוכן זדוני, ואיך להשתמש ב-LLM לשיפור האבטחה באופן כללי. נעסוק גם בפרקטיקות המומלצות להגנת הענן.

מי שרוצים ממש להתנסות בכלים החדשים, מוזמנים לסדנת BigQuery ו-Gemini שתימשך לאורך כל היום, ובה ישולבו יכולות האחסון והאנליטיקה המאסיביות של BigQuery עם כישורי ניתוח השפה והתמונה של Gemini. בסדנה יילמדו פרקטיקות מומלצות וייבחנו הטמעות של הכלים בעולם האמיתי.

פאונדרים וסטארט-אפיסטים מוזמנים לפגוש ולשמוע מכמה מהיזמים ומהמשקיעות המצליחים ביותר בישראל על אסטרטגיית השותפות שמציעה Google Cloud, המותאמת למסע הצמיחה של כל מיזם, ומציעה גיוס ומימון לחברות AI, ולהכיר לעומק את הטרנדים והפקטורים בשוק שמשפיעים על החלטות המשקיעים והאתגרים בדרך מ'סיד' לסקייל.

בנוסף לכל מסלולי התוכן, תוכלו גם לבקר במתחם האקספו המרכזי ולהתנסות בדמואים וללמוד על תוכנית ההטבות החדשה ל-Early Stage Startups.

לפרטים נוספים על Google Cloud Summit>>

צרו איתנו קשר *5988