קבוצת העיר החדשה רכשה את מתחם אסותא בצפון ת"א

לפי ההערכות בשוק, למרות מרכזיותו של המתחם - הקבוצה תציע לחברי הקבוצה דירות במחירים הנמוכים משמעותיים ממחירי השוק ■ על היזמים להקצות 100 מקומות חניה נוספים במתחם עבור תושבי הסביבה

עסקת ענק באחד ממתחמי המגורים המבוקשים והיוקרתיים ביותר בתל אביב. קבוצת העיר החדשה תרכוש את מתחם אסותא בצפון תל אביב. הקבוצה בבעלות דרור הלוי ורביב צולר תרכוש מבוימלגרין קפיטל (50%) ומקבוצת חן למדן (50%) את המתחם שבין הרחובות ז'בוטינסקי, יהושע בן נון, וורמיזה וקורדובה בתל-אביב.

לפי ההערכות בשוק, למרות מרכזיותו של המתחם, הקבוצה תציע לחברי הקבוצה דירות במחירים הנמוכים משמעותיים ממחירי השוק.

מאז רכישת הקרקע ניסתה בוימלגרין לשנות את התב"ע כך שתוכל לבנות מגדל בן 38 קומות מעל קומת הקרקע הכולל 200 יחידות דיור ו-500 מקומות חניה. אולם, במאי השנה ספגה הקבוצה מכה בשל מאבק הממושך והתנגדותם של התושבים המתגוררים בסמוך. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה קיצצה את גובה המגדל ל-26 קומות בלבד אולם מאידך לא קיבלה את בקשת התושבים להקטנת נפח הבנייה, והותירה את סך זכויות הבנייה על 19 אלף מ"ר (300% משטח מגרש המגורים נטו).

בנוסף, על היזמים להקצות 100 מקומות חניה נוספים במתחם עבור תושבי הסביבה, מעבר לתקן החניה במקום. בנוסף, הוטל על היזמים לשמר, בשימור לא מחמיר, שלושה בניינים היסטוריים של בית החולים אסותא, בשטח כולל של 2,800 מ"ר.

ממשרד יחסי הציבור רובינס-שטיינמץ המייצג את העיר החדשה נמסר בתגובה, כי "החברה בוחנת מספר פרויקטים מרכזיים עבור חבריה, ברגע שתיסגר עסקה נדווח על כך".