גילת תספק רשת תקשורת לוויינית בברזיל ב-1.5-2 מיליון דולר

נבחרה על ידי חברת טלספאציו הברזילאית, לקוחה קיימת של גילת ואחת מספקיות שירותי הלוויין הגדולים בברזיל לספק את רשת SkyEdge II לכ-1,200 אתרים ברחבי המדינה

חברת גילת לויינים הדואלית הודיעה היום (ד') כי נבחרה על ידי חברת טלספאציו הברזילאית, אחת מספקיות שירותי הלוויין הגדולים בברזיל, לספק רשת תקשורת לוויינית לכ-1,200 אתרים ברחבי המדינה. היקפה הכספי של העסקה נאמד ב-1.5-2 מיליון דולר.

הרשת SkyEdge II תשמש את בנק Sicredi - מהגדולים בברזיל, לצרכי תקשורת ארגונית ולגיבוי מערכות. הרשת מתאימה לדרישות ארגונים פיננסיים ומספקת שירותי אינטרנט מהיר בפס רחב, שירותי טלפוניה ושירותים המאפשרים זמינות גבוהה ותעדוף תנועת נתונים.

טלספאציו הינה לקוחה קיימת של גילת משנת 2001 ומשתמשת ברשת הלוויינים של גילת כדי לשרת מגוון ארגונים באלפי אתרים ברחבי ברזיל. ראסל ריבריו, מנכ"ל אזורי של גילת בברזיל, אמר היום: "רשת SkyEdge II נותנת מענה מצויין לדרישות הסקטור הפיננסי, שכן היא מספקת קישוריות מהירה והעברה מהירה של קבצים, שירותי טלפוניה ושירותים נוספים הנחוצים לסקטור זה"

נזכיר, כי בחודש שעבר דיווחה גילת לוויינים כי החברה הבת Rural Communications (SRC) Spacenet, שדרגה בהצלחה את מערכת התקשורת הלוויינית המותקנת ביותר מ-1,300 אתרי אינטרנט ברחבי קולומביה, במסגרת תנאי ההסכמים המחודשים עליהם חתמה גילת עם משרד התקשורת הקולומביאני בדצמבר 2008. במסגרת ההסכמים המחודשים נקבע כי במהלך תקופת ביצוע הפרוייקט יועברו לגילת כ-24 מיליון דולר, המצויים בנאמנות.

כמו כן, גילת חתמה לאחרונה על מספר עסקאות נוספות במסגרת הרחבת פעילותה בתחום רשת התקשורת הלוויינית SkyEdge II בארגנטינה, בניו-גיני ובתאילנד.