זוגלובק אספה מהחנויות את מוצרי "טבעוף" בגלל "ריח לא אופייני"

מדובר במוצרים שתאריכי התפוגה שלהם הם 10.9 ו-11.9 ■ זוגלובק שיווקה את המשלוח הראשון לרשתות ביום שלישי השבוע, וכבר אז התקבלו תלונות מהרשתות על טיב הסחורה ■ זוגלובק: החנויות כבר קיבלו עוף טרי חדש

זמן קצר אחרי רכישת המותג טבעוף על-ידי זוגלובק, ו-3 ימים בלבד אחרי ששיווקה לראשונה את המותג, החברה אספה היום (ה') את המוצרים מהמדפים.

מסתבר כי זוגלובק שיווקה את המשלוח הראשון לרשתות רק ביום שלישי השבוע, וכבר בעת קבלת המשלוחים התקבלו תלונות מהרשתות על טיב הסחורה, לרבות "ריחות מסריחים מהמוצרים".

אתמול (ד') הודיעה החברה לרשתות כי החליטה לאסוף את כל המוצרים שתאריכי התפוגה שלהם הם 10.9 ו-11.9 (היום ומחר) מהמדף.

זוגלובק טוענת בתגובה כי "רק ב-3 נקודות מכירה אותרו מוצרים עם ריח לא אופייני", ולדבריה, למרות זאת החליטה על איסוף כולל. החברה מסרה עוד כי פרסמה היום הודעות שבהן הזמינה את הצרכנים ליצור קשר עם מוקד הלקוחות ולקבל מוצר חלופי.

עוד נמסר מזוגלובק: "החברה הוציאה מוצרים עם תאריכי תפוגה אלה והחליפה אותם במוצרים חדשים".

נציין כי חיי המדף של עוף טרי נמשכים 4-5 ימים בלבד.

כזכור, במאי השנה רכשה זוגלובק את המותג טבעוף תמורת 2.5 מיליון שקל, לאחר שזכתה בהתמחרות מול חברת א.ת. - חברת בת של תנובה. המותג טבעוף מסמל עופות שגודלו ללא שימוש באנטיביוטיקה.

בנוסף לרכישת הזכויות להשתמש במותג רכשה זוגלובק בחודש מאי האחרון מכונסי הנכסים 70 מקררי תצוגה, שהיו בבעלותה של חברת "טבע עוף מהעמק" שהיתה בעלת המותג.

מנכ"ל זוגלובק, אלי זוגלובק, אמר בעת ביצוע העסקה כי רכישת המותג היא סינרגטית לפעילות החברה המייצרת מוצרי עוף ובבעלותה משחטת עופות: "החברה רואה בתחום מוצרי הבריאות את מנוע הצמיחה העתידי לפעילותה, והרכישה הזו נגזרת מהמגמה הזו".

מזוגלובק נמסר היום עוד כי מדובר בעופות מכ-30 נקודות מכירה בהן הופצו, וחנויות אלה קיבלו מיד משלוח תקין של עוף טרי.