המיתון פסח על העשירים: מכירות פורשה בישראל הוכפלו השנה

מכירות יבואנית פורשה הוכפלו ב-8 החודשים הראשונים של השנה ■ מותג הספורט-יוקרה בישראל השיק אתמול את ה"פנאמרה" הספורטיבית-משפחתית החדשה וצועד לקראת שנת שיא במסירות

יבואנית פורשה לישראל הכפילה את מכירותיה בישראל בשמונת החודשים הראשונים של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. החברה מסרה מתחילת השנה כ-36 מכוניות בשווי ממוצע של כ-700 אלף שקל ליחידה. בחברה מעריכים כי על פי צבר ההזמנות הנוכחי זו עשויה להיות אחת השנים הטובות בתולדותיה עם מכירות, שיגיעו לכ-60 יחידות עד סוף השנה. יצוין כי מלבד הייבוא הרשמי הגיעו ארצה השנה עוד כמה עשרות רכבי פורשה בני שנה ושנתיים בייבוא אישי.

צבר ההזמנות למסירה השנה כולל בין השאר ארבע מכוניות מהדגם החדש "פאנאמרה", שנמכרת בישראל במחירים שנעים בין 895 ל-1.6 מיליון שקל, ויחידה אחת של הפורשה 911 טורבו החדשה, שעדיין לא הושקה רשמית בישראל ומתומחרת בכ-1.9 מיליון שקל ליחידה. הפורשה טורבו החדשה מסוגלת להאיץ מאפס למאה קמ"ש ב-3.4 שניות ולהגיע למהירות של 313 קמ"ש. בחברה מדווחים גם על קליטה ערה של דגם הדיזל החדש של רכב הכביש-שטח "קאיין".

אתמול השיקה החברה בישראל את הפאנאמרה מכונית הספורט הראשונה של החברה הגרמנית, שמצוידת ב-4 דלתות. המכונית תשווק בארץ בכל גרסאותיה, עם מנוע V8 בהספק 400 עד 500 כ"ס, עם הנעה אחורית או כפולה ועם מספר חבילות אבזור.

פורשה פאנמרה