פרטנר מכריזה על תחרות מפתחי אפליקציות ל-iPhone

הודיעה על הקמת פורטל סלולרי חדש שיהווה אלטרנטיבה לצרכנים בקניית תוכן ■ במילים אחרות - פרטנר, כמו יתר החברות הסלולריות, מנסה לשמור על ההכנסות שלה מתוכן באמצעות בניית אלטרנטיבה לאפל סטור

במסגרת הניסיונות של החברות הסלולריות להתמודד עם השינויים שטומן בחובו מכשיר ה-iPhone בכל הקשור לצריכת תוכן סלולרי, משיקה היום (א') פרטנר תחרות ראשונה למפתחי אפליקציות למכשיר.

פרטנר הודיעה היום (א') על הקמת פורטל סלולרי חדש שיהווה אלטרנטיבה לצרכנים בקניית תוכן סלולרי. במילים אחרות - פרטנר, כמו יתר החברות הסלולריות, מנסה לשמור על ההכנסות שלה מתוכן באמצעות בניית אלטרנטיבה לאפל סטור.

ארז פז סמנכ"ל השיווק והתוכן באורנג', ציין כי "אורנג' פותחת את שעריה בפני כל המפתחים ומזמינה אותם לקחת חלק בערך המוסף שתעניק אורנג' למשתמשים במכשיר ה-iPhone. החברה מייחסת חשיבות רבה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה, ולאורך שנים שיתפנו פעולה עם קהיליית המפתחים וחברות הסטארט-אפ הישראליות".

כן אמר פז כי "עבורנו, תחרות ה-startAPP היא יצירת הזדמנות ישראלית, המאפשרת למפתחים מוכשרים ויצירתיים להציג חדשנות ועדכניות בשילוב פונקציונאליות. אנחנו מציעים למפתחים פלטפורמה יוצאת דופן לפריצת-דרך, לקידום ולהכרה".

לדברי פז, החברה בחרה למקד את התחרות ה-3 קטגוריות: Entertainment, Business ו-Location + local content. בכל אחת מהן המפתחים מתבקשים לעצב את "הדבר הבא" - החוויה הבידורית הבאה מתחומי הספורט, מוזיקה, וידיאו, עסקים, מיקום ואפילו "אפליקציה מדליקה שלא עושה יותר מדי, אבל מחדשת ומרגשת".

האפליקציות הזוכות יוגשו לחנות Apple וייהנו מ-revenue share עם orange בכל רכישה של אפליקציה מהחנות.