ירון שידלו סירב להצעת האוצר להתמנות למנהל רשות המסים

כפי שפורסם ב"גלובס", גורמים מטעם שר האוצר שטייניץ מגששים בשבועות האחרונים בקרב מספר מועמדים אפשריים להחליף את מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, ובין היתר נעשתה פנייה לרו"ח בכירים ממשרדי ה-ביג 4

גורמים בלשכתו של שר האוצר, יובל שטייניץ, הציעו את תפקיד מנהל רשות המסים לעו"ד ורו"ח ירון שידלו, לשעבר מנהל המחלקה הבינלאומית ברשות המסים, והוא סירב - כך נודע ל"גלובס".

כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", גורמים מטעמו של שר האוצר שטייניץ מגששים בשבועות האחרונים בקרב מספר מועמדים אפשריים להחליף את מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי. בין היתר נעשתה פנייה לרואי חשבון בכירים ממשרדי ה-"ביג 4".

נסרדישי מצידו אמר באחרונה כי החוזה שלו הוא עד מארס 2011, וכי "לא ידיחו אותי".

שידלו, הנחשב מבריק מבחינה מקצועית אך חסר ניסיון בתחום הניהולי, משמש כיום כשותף במשרד עו"ד מאיר מזרחי, לשעבר מנהל מחלקת מיסוי מקרקעין בנציבות מס הכנסה. שידלו פרש מנציבות מס הכנסה ב-2004 עם איחודה של הנציבות עם אגף המכס והמע"מ והפיכתה לרשות המסים. בתפקידו בנציבות היה שידלו ממובילי הרפורמה במיסוי הבינאלומי, במסגרתו הפכה שיטת המיסוי מטריטוריאלית לפרסונלית.

עם פרישתו מהנציבות, הצטרף שידלו למשרד רו"ח סומך-חייקין כמנהל משותף של מחלקת המסים לצידו של אורני אלעד הוותיק, אותו היה אמור להחליף בתוך מספר שנים. ואולם, שידלו פרש כעבור חצי שנה בלבד, וביוני 2005 הצטרף למשרדו של מזרחי.