רייטינג שבועי: "רמזור" עם אדיר מילר בראש הטבלה

קשת מובילה עם 4 נציגויות בטבלת הרייטינג השבועית ■ פתיחה טובה ל"כלבוטק" של רשת ■ "הישרדות" של ערוץ 10 נכנסה השבוע לראשונה לטבלה 10 התוכניות הנצפות ביותר עם רייטינג של 17.1%

זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה לשלוט בטבלת הרייטינג השבועית, וה"אס" המנצח של השבועות האחרונים הוא אדיר מילר, שמצליח בעונה השנייה של "רמזור" לקבל נתוני רייטינג גבוהים הרבה יותר מהעונה הראשונה. "רמזור", קומדיית מצבים מקורית, היא אולי ההוכחה שתוכן ישראלי מקורי יכול להצליח גם בטבלת הרייטינג, מבלי להיגרר לרדידות או למכנה משותף נמוך.

"מועדון לילה" עם ארז טל, גם במהדורת לקט, שומרת על מיקום גבוה בטבלה. "מונית הכסף" מוסיפה אף היא לצבור נקודות משבוע לשבוע.

ברשת רושמים הצלחה יחסית לתוכנית הראשונה של "כלבוטק" העונה, שהגיעה למקום החמישי. מוצלח פחות היה ערב הבכורה של תוכנית האירוח של אברי גלעד, שמגרד את העשירייה מלמטה (מקום 11) עם 15.8% רייטינג בלבד.

"הישרדות", תוכנת הדגל של ערוץ 10, מצליחה השבוע להיכנס לטבלה 10 התוכניות הנצפות, עם רייטינג של 17.1% - אמנם לא מזכיר את הרייטינג של העונה הראשונה, ועדיין מדובר בניצנים של שיפור.

החגים עשו טוב לחברת חדשות ערוץ 2, שמצליחה להכניס השבוע לעשירייה הפותחת את מהדורת החג, את מהדורת השבת ואת המהדורות היומיות.

בסיכום שבועי מדובר ב-4 תוכניות של קשת בעשירייה הפותחת, 3 תוכניות של חברת חדשות ערוץ 2 ונציגות אחת בעשירייה בסך-הכל לערוץ 10 ולרשת.

22