בין הזוכים ב"גולדן דראם": באומן ומוטי שרף

התחרות הבינלאומית התקיימה השנה בסלובניה ■ באומן בר ריבנאי זכה במדליית זהב בקטגוריית הרדיו עבור תשדיר רדיו של טפאל, שרף תקשורת זכה בזהב עבור קמפיין יחסי ציבור שניהל עבור רשות המים

בתחרות הפרסום הבינלאומית ה"גולדן דראם", שהתקיימה השנה בסלובניה, יש גם זוכים ישראליים: משרד הפרסום באומן בר ריבנאי זכה במדליית זהב בקטגוריית הרדיו עבור תשדיר רדיו של טפאל - המותג של חברת ניופאן. במקביל זכה משרד יחסי הציבור שרף תקשורת במדליית זהב עבור קמפיין יחסי ציבור שניהל עבור רשות המים.

גם משרד הפרסום הישראלי מקאן אריקסון זכה בשני פסלוני זהב: על קמפיין לסדרת הטלוויזיה "דאוס" עבור חברת שירותי הלוויין yes, ובפסלון כסף על קמפיין מרוץ ה-SMS של חברת המיכשור הסלולרי נוקיה.

התשדיר עימו זכה באומן-בר-ריבנאי הוא תשדיר רדיו באורך של 3 שניות שמפרסם את העובדה כי הקומקום של טפאל מרתיח מים בשלוש שניות. התשדיר היה גם פיינליסט בתחרות הפרסום של פסטיבל קאן האחרון.

הקמפיין של שרף תקשורת הוא כאמור עבור רשות המים ומוביל אותו פרופסור אורי שני, מנכ"ל הרשות. יצוין כי זאת הפעם הראשונה מאז נערכת התחרות ב-16 השנים האחרונות, שבה החליטו מארגני הגולדן דראם לפתוח את התחרות גם למשרדי יחסי ציבור. במסגרת התחרות ניתן להציג קמפיינים בתחום היח"צ ב-19 קטגוריות שונות ביניהן: בריאות, טכנולוגיה, פיננסים, ממשל, ניהול משברים צרכנות, תיירות ועוד.