יוסי ורשבסקי: "ההתנהלות בעניין ערוץ 10 היא שערורייתית"

מנכ"ל ערוץ 10 אמר את הדברים בדיון סוער בוועדת הכלכלה ■ מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, מעריך כי בעקבות המעבר לרישיונות בטלוויזיה המסחרית יהיו לפחות 3 ערוצי ברודקאסט

במהלך דיון סוער בוועדת הכלכלה של הכנסת, בנוגע לרפורמה בשוק הטלוויזיה והמעבר מזיכיונות לרישיונות, העריך מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, כי בערבות הרפורמה יהיו לפחות 3 ערוצי ברודקאסט בישראל. סמירה הוסיף כי מחיר המינימום לרישיון יהיה 400 מיליון שקל לשנה.

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, אמר בדיון כי ערוץ 10 בעד הרפורמה "אבל אנחנו במצב בעייתי ועתידנו לא ברור. אנחנו במשבר שנמשך כבר שנה. נרצה להסדיר את ענינו. עשינו את כל מה שנדרש וכדאי שגם חברי הכנסת ישמעו זאת. ההתנהלות בעניין ערוץ 10 היא שערורייתית ובלתי נסבלת. נשאר בסוף רק עם ערוץ 2".

במקביל, הוחלט במועצת הרשות השנייה לדחות את הדיון המכריע לגבי ערוץ 10 לשבוע הבא. יו"ר מועצת הרשות, נורית דאבוש, אמרה בדיון כי מכיוון שהדיונים בנושא באוצר הסתיימו רק אתמול בלילה היא העדיפה שחברי המועצה יקבלו את החומר ויהיה להם מספיק זמן לגבש את עמדתם.

מנכ"ל חברת הלוויין yes, רון אילון, אמר בדיון כי "המדינה לא מסייעת, היא מרסקת אותך כלכלית. השקענו 4.5 מיליארד שקל מתחילת הפעילות ועד עכשיו לא החזרנו שקל אחד. כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיניחו לנו לנהל את עסקנו כדי שנוכל להחזיר את חובנו".