מובייל אקסס תספק פתרונות כיסוי בתוך מבנים למפעיל היפני WILLCOM

תשמש כספק הבלעדי של המפעיל היפני שמתחיל בימים אלה בהשקה של רשת סלולרית רחבת פס

חברת מובייל אקסס הישראלית תשמש כספק הבלעדי של WILLCOM מפעיל סלולר יפני שמתחיל בימים אלה בהשקה של רשת סלולרית רחבת פס שתהיה מסוגלת לספק מהירויות של 100 מגה ביט למשתמש.

היום דווחה העסקה במסגרת כנס שערך בית ההשקעות הראל-הרץ שמתמחה בהשקעות ובייצוג חברות ישראליות בשוק היפני.

WILLCOM הוא מפעיל סלולר שפועל בשוק היפני כבר 15 שנה והשתמש עד עתה בטכנולוגיית PHS המקובלת ביפן. בימים אלה משיקה החברה רשת סלולרית חדשה בטכנולוגייה שנקראת XGP שלה יש זכויות קנייניות עליה.

מדובר בטכנולוגיה שהיא הכלאה בין דור רביעי WiMAX לבין LTE, ואשר מיועדת בשלב הראשון להעברת Data בלבד. במסגרת הפרויקט של WILLCOM רישתה החברה את כל מרכזי האוכלוסייה הגדולים ביפן ברשת של מיקרו סלים (תחנות בסיס סלולאריות מוקטנות) בהיקף של 162 אלף תאים.

לחברת הסלולר היפנית הגדולה ביותר NTT DoCoMo יש כ - 60 אלף אתרים בלבד ובשנה הבאה היא רק תתחיל בפריסת רשת LTE. הרעיון של WILLCOM יוצא דופן בכך שהחברה מאמינה שללא קרבה ממשית של תחנות הבסיס והאנטנות ללקוחות, לא ניתן יהיה לספק מהירויות גבוהות בסלולר, גם לא בדור הרביעי, לא משנה באיזה תקן WiMAX או LTE.

החברה צופפה עשרות אלפי אתרים בטווחים של 500 מטרים אחד מהשני במטרה לספק את המהירות המרבית שניתן לספק ללקוח, כאשר המטרה היא להגיע למהירויות של 100 מגה ביט. אתרי הבסיס של החברה מחוברים בסיבים אופטיים.

מוביילאקסס הישראלית היא חברה מובילה בתחום פתרונות האלחוט בכל הקשור לכיסוי בתוך מבנים. החברה מספקת פתרונות כיסוי כמעט בכל הטכנולוגיות והיא פועלת בכל העולם.