חברת רונסון הפולנית בה שותפה א.דורי השלימה גיוס של כ-94 מיליון שקל

רונסון, המרכזת את פעילות דורי בשוק הנדל"ן בפולין, הציעה לבעלי מניותיה - עימם נמנים גם חברת תיאטראות ישראל וקונצרן ג'נרל אלקטריק - כ-22.7 מיליון מניות וכ-22.7 מיליון כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות החברה לפי מחיר של 1.6 זלוטי למניה

קבוצת א.דורי דיווחה כי חברת רונסון הפולנית, בה שותפה א.דורי בשיעור של כ-32%, השלימה גיוס של כ-94 מיליון שקל (כ-72.6 מיליון זלוטי פולני) במסגרת הנפקת זכויות לבעלי מניותיה.

רונסון, המרכזת את פעילותה של דורי בשוק הנדל"ן בפולין, הציעה לבעלי מניותיה - עימם נמנים גם חברת תיאטראות ישראל וקונצרן ג'נרל אלקטריק האמריקני - כ-22.7 מיליון מניות וכ-22.7 מיליון כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות החברה לפי מחיר של 1.6 זלוטי למניה.

במסגרת ההנפקה השקיעו כל בעלי המניות על פי חלקם, וכן מימשו מיידית את כל כתבי האופציה שהוקצו בהנפקה. בסופו של התהליך, שמרו כל בעלי המניות של א.דורי על חלקם ברונסון, כאשר חברת I.T.R-Dori, המוחזקת בחלקים שווים על ידי קבוצת א.דורי ועל ידי קבוצת תיאטראות ישראל, על חלקה ברונסון העומד על כ-64%. רונסון, שמניותיה נסחרות בבורסה בוורשה, תרשום למסחר גם את המניות שהונפקו במסגרת ההנפקה הנוכחית.

שרגא ויסמן, מנכ"ל רונסון, מסר היום: "אנו שבעי רצון מהאמון שהביעו בעלי המניות בפעילותה של רונסון ובפרוייקטים שלה. אנו מתכוונים להשתמש בתמורת ההנפקה להאצת פיתוח הקרקעות שברשותנו. ההנפקה תסייע לרונסון לחזק את מיצובה המוביל בשוק הנדל"ן בפולין ולנצל הזדמנויות התואמות את האסטרטגיה העסקית שלה".

אורי דורי, מנכ"ל א.דורי, הוסיף: "רונסון הינה אחד ממנועי הצמיחה של קבוצת א.דורי, ובאמצעות השתתפותנו בהנפקת הזכויות אנו מביעים את אמוננו בעסקיה של רונסון ובפוטנציאל המשמעותי הטמון בעסקיה".