הפרסומת לרשת
פלאפון, באמצעות משרד הפרסום
אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה של 9%. הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני
יפעת בקרת פרסום).
הפרסומת לדואר ישראל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, היא האהובה ביותר כבר בשבוע הראשון לשידורה. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד העומדים על 20.2%.
הפרסומת ל-012 סמייל, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, מדורגת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות בשבוע הראשון לשידורה, עם שיעורי אהדה העומדים על 13.5%.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות, 012 סמייל ובנק הדואר, המדורגות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, הן פרסומות ששודרו לראשונה בשבוע שחלף. לדבריה, המשותף ל-3 הפרסומות הללו הוא שימוש בפרזנטורים קבועים המלווים את המותג לאורך זמן.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 214 (לעומת 249 בשבוע שעבר).
כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-33.2 מיליון דולר לעומת כ-32.8 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.