פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

הפרסומת למילקי, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע, בפעם השלישית מאז שעלתה לראשונה לאוויר. שיעורי הזכירה לפרסומת עומדים על 10.4% - נתון הנמוך ב-20% ממוצע הזכירה החצי-שנתי העומד כעת על 12.5%.

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי מתמקמת כבר בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה של 13.8%. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום השלישי עם שיעורי זכירה של 7.8%.

הפרסומת לסלקום באמצעות גיתם BBDO מדורגת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 12.4%.

שתי פרסומות שלא שודרו כלל השבוע משתלבות בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הראשונה היא הפרסומת לבמבה באמצעות פובליסיס-אריאלי, והשנייה היא הפרסומת לקסטרו באמצעות ראובני-פרידן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה במספרן ביחס לשבוע שעבר: 249 לעומת 209 בשבוע שעבר. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה משמעותית ביחס לשבוע שעבר: 32.8 מיליון דולר לעומת כ-18.7 מיליון בשבוע שעבר.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי תקופת החגים, בה הצרכנים נוטים לבלות יותר מחוץ לבית עם המשפחה ופחות מול הטלוויזיה, מסבירה את הירידה המשמעותית בשבועות האחרונים בסך התקציבים שהושקעו בפרסום. עם תום החגים חזר עם ישראל למסך, וגם התקציבים חזרו לרמת ההשקעה הרגילה שלהם בימים כתיקונם.

מילקי