אתר חדש לקהיליית התקשורת: Scooper

האתר מציע מאגר מידע וחיפוש ממוקד לעוסקים ביחסי ציבור, עיתונות, פרסום ותקשורת

אתר אינטרנט חדש לתעשיית התקשורת: אתר Scooper (סקופר) מתיימר להקל על משרדי יחסי ציבור, משרדי פרסום, דוברים ועיתונאים במציאת החומר הרלוונטי וניהול מערכות היחסים בין הצדדים, באמצעות מנוע חיפוש ממוקד המאפשר לקבל מידע עדכני ובזמן אמת על גופים או אישים מסוימים. האתר הושק בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

אחד השירותים העיקריים שמציע האתר הוא גישה בתשלום למאגר מידע המכיל פרטים אישיים של למעלה מ-3,500 עיתונאים, וממשק המאפשר לתקשר איתם ישירות, בדומה לשירות שמציעה יפעת. בנוסף, משרדי יחסי ציבור יכולים לפתוח עמוד אישי באתר ולרכז בו את כל ההודעות לעיתונות שהם משחררים לתקשורת.

לצד שירות זה יכולים המשתמשים ליהנות מכמה פיצ'רים חינמיים, הכוללים חיפוש מידע על-פי מילות מפתח ותגיות, השוואה בין מילות מפתח על-פי פרמטרים שונים וקבלת התראות. בנוסף, האתר מציע מערכת דירוג רייטינג בטלוויזיה ופילוח התוצאות. מערכת זו, יש לציין, מתבססת על נתונים ציבוריים שמתפרסמים על ידי הוועדה למדרוג.

אתר Scooper הוקם על-ידי טל אינבינדר וערן מיוחס, ולחברה יש שיתוף-פעולה טכנולוגי עם חברת בינת מערכות תוכנה. לאתר החברה ניתן להגיע בכתובת www.scooper.co.il.