תקציב הפרסום של מפיצת הצעצועים דיאמנט עובר לציבלין תקשורת צעירים

בתקופה האחרונה עבדו הצדדים ביחד על השקת משחק הילדים "בקוגן" ■ היקף התקציב צפוי לעמוד בשנת 2010 על כ-3 מיליון שקל

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים יקבל את מלוא תקציבי הפרסום של מפיצת הצעצועים דיאמנט. בתקופה האחרונה עבדו הצדדים ביחד על השקת משחק הילדים "בקוגן".

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל בשנת 2010. ציבלין צפויים לטפל בתקציב הפרסום והשיווק, כמו גם בנושא שיתופי-הפעולה של החברה.

עומרי דיאמנט, סמנכ"ל השיווק של דיאמנט, מסר: "דיאמנט מוכרת מאות אלפי משחקים בשנה כבר כמה עשורים. אני מאמין כי החיבור למוצרי 'ספין מאסטר' ולידע המוכח שצברו בציבלין יכול להפוך אותנו לשחקן מרכזי בשוק הצעצועים בישראל".

חברת "דיאמנט" הוקמה בשנת 1967 על-ידי משפחת דיאמנט, והינה מפיץ הצעצועים היחיד בישראל שמייצר במפעליו 80% מהמשחקים אותם הוא משווק. רוב מוצרי החברה מיועדים לייצוא תחת המותג AMAV. לאחרונה חתמה דיאמנט על הסכם הפצה עם ענק הצעצועים "ספין מאסטר", בעלי הזכויות על "בקוגן".

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר-חומסקי, מתמחה בפרסום לצעירים ולמשפחות.