מנכ"ל ישראכרט יטפל אישית בלקוחות בנייד: 052-5334333

בעקבות הביקורת שנמתחה ב"גלובס" על השירות ועל זמני ההמתנה במוקד הטלפוני של ישראכרט, הודיע היום מנכ"ל החברה דב קוטלר כי יטפל בנושא באופן אישי: "השירות עומד בראש סדר העדיפויות של החברה"

בעקבות הביקורת שנמתחה אתמול (ג') ב"גלובס" על השירות ועל זמני ההמתנה במוקד הטלפוני של ישראכרט, הודיע היום (ד') מנכ"ל החברה, דב קוטלר, כי יטפל בנושא באופן אישי.

"השירות עומד בראש סדר העדיפויות של החברה. כל לקוח אשר נתקל בבעיה של זמן המתנה ממושך במוקד מוזמן לפנות אליי ישירות לטלפון מספר 052-5334333", אמר קוטלר.

לפני כשבועיים ערך "גלובס" סקר שבדק את תפקודם של מוקדים טלפוניים שמפעילות חברות במשק. בכל 14 המוקדים שנבדקו התגלתה תופעה מרתקת: פער גדול בין זמן ההמתנה במוקד השירות לבין זמן ההמתנה במוקד המכירות - לטובת המכירות כמובן. כשמדובר בלקוח חדש שצריך לגייס אותו או למכור לו, זמן ההמתנה מינימלי. כשצריך לתת שירות ללקוח קיים, זמני ההמתנה גדלים בצורה משמעותית.

בסקר נבדקו גם מוקדי 3 חברות כרטיסי האשראי. בלאומי קארד ההמתנה למוקד השירות ערכה דקה ו-48 שניות, 40 שניות יותר ממוקד המכירות. בויזה כאל תמתינו לשירות 3 דקות ו-23 שניות, כשהפער מול מוקד המכירות גדל לדקה ו-8 שניות.

ומה קורה בישראכרט? בסקר נמצא כי כדי לקבל תשובה ממוקד המכירות של ישראכרט - תאלצו להמתין דקה ו-10 שניות, אבל אם תרצו לקבל שירות - תחכו לא פחות מ-12 דקות ו-45 שניות, יותר גרוע אפילו משירות הלקוחות של HOT.