פלאפון משיקה שירות לבדיקה האם צ'ק שהתקבל יחזור

השירות החדש, בעלות של 14.90 שקל לחודש, מבוסס על מערכת נתונים עדכנית של בנק ישראל שפותחה ע"י חברת זדמובייל, ולדברי פלאפון הוא קל ונוח לתפעול

חברת פלאפון יוצאת עם שירות חדש ללקוחותיה העסקיים, "בדיקת חשבונות מוגבלים", הבודק באופן אוטומטי האם הצ'ק שהתקבל מוגבל ועלול לחזור. השירות ניתן בעלות של 14.90 שקל לחודש כולל מע"מ, אינו כרוך בהתחייבות וכולל עלויות תקשורת נתונים ללא הגבלה.

השירות החדש מבוסס על מערכת נתונים עדכנית של בנק ישראל שפותחה על-ידי חברת זדמובייל, ולדברי פלאפון הוא קל ונוח לתפעול. כל שצריך לעשות הוא להזין מספר חשבון, מספר בנק ומספר סניף - ובתוך מספר שניות מקבלים תשובה האם החשבון מוגבל. ניתן לבצע בדיקה זו גם בהזנת מספר תעודת זהות ומספר ח"פ.

החברה מסרה כי מנתונים עדכניים של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל עולה כי ישנה עלייה תלולה במספר הצ'קים ללא כיסוי, קרי "הצ'קים החוזרים". במארס האחרון לבדו זינק סכום הצ'קים ללא כיסוי ב-30% ביחס לשנה שעברה - זאת בהמשך לעלייה של 10% במספר החשבונות המוגבלים בבנקים בשנת 2008.

מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון, מסר כי "השנה האחרונה, שהיתה שנת מיתון במשק, פגעה בעסקים רבים. כתוצאה מכך שיעור הצ'קים החוזרים והחשבונות המוגבלים עלה לאין ערוך. השירות שאנו מציעים כיום מספק ללקוח העסקי כלי אמיתי ומסייע לו להגן על עצמו גם בתקופה של אי-ודאות כלכלית".