שלמה SIXT קיבלה "אור ירוק" לשיווק רכבי צ'רי הסינית ברומניה

תהיה היבואנית הראשונה, שמשווקת את כלי הרכב הסיניים באופן סדיר במדינה החברה באיחוד האירופאי ■ בשלב הראשון החברה מתכוונת לייבא את המכוניות לשימוש עצמי במערך הליסינג וההשכרה

חברת "שלמה סיקסט" קיבלה אור ירוק להתחלת הייבוא והשיווק המעשי של רכבי יצרנית הרכב הסינית "צ'רי" ברומניה. האישור ניתן לה כחצי שנה לאחר קבלת הזיכיון ולאחר שסיימה לאחרונה בהצלחה את כל ההליכים לקבלת תקינת "יורו 4" לכלי הרכב ברומניה.

התקינה תאפשר לה להמשיך לשווק את המכוניות במדינה בשנתיים הקרובות, שבמהלכן צפויה צ'רי להציג ליין שלם של דגמים עם תקינת יורו 5.

CHERY הסינית

בכך הפכה שלמה-סיקסט ליבואן האירופאי הראשון של צ'רי, שישווק כלי הרכב במדינה ששייכת לאיחוד האירופאי. הדגמים, שזכו לקבל תקינה אירופאית, הם המשפחתית A5 ורכב הכביש-שטח הקומפקטית "טיגו".

בשלב הראשון מתכוונת שלמה-סיקסט לייבא את המכוניות לשימוש עצמי במערך הליסינג וההשכרה, שהיא מפעילה ברומניה. במהלך השנה הבאה היא תתחיל גם לבנות ברחבי רומניה מערך שיווק, מכירות ושירות. ברומניה מעריכים כי מחירי היעד של צ'רי לא יוכלו להתחרות במחירי הבסיס של המותג הרומני "דצ'יה לוגאן", שהוא הנמכר ביותר במדינה, וקרוב לוודאי שהם יתומחרו מול המתחרים הקוריאנים הישירים.

יצוין כי בישראל איחרה צ'רי בחודשיים את המועד האחרון, שבו ניתן היה לקבל "תקופת חסד" לשיווק מכוניות בתקינת יורו 4. לפיכך השיווק בישראל ידחה לפחות עד אמצע השנה הבאה כאשר יופיעו מכוניות בתקינת יורו 5.

CHERY הסינית