דירוג המרוויחים בטלוויזיה האמריקנית: סיימון קאוול מוביל

קאוול, השופט של "אמריקן איידול", מרוויח 75 מיליון דולר בשנה ■ גבר על דונלד טראמפ, מנחה "המתמחה", שמשתכר 50 מיליון דולר; ועל המגיש של "אמריקן איידול", ריאן סיקרסט, שהסתפק ב-38 מיליון דולר

סיימון קאוול, השופט של "אמריקן איידול" והיוצר של תוכנית הריאליטי "לאמריקה יש כישרון", מקבל את השכר הגבוה ביותר בשעות הפריים טיים של הטלוויזיה האמריקנית, עם כ-75 מיליון דולר בשנה. כך דיווח אתמול (ג') אתר המגזין "פורבס".

קאוול, 50, גבר על דונלד טראמפ, מנחה "המתמחה", שמשתכר 50 מיליון דולר; ועל המגיש של "אמריקן איידול", ריאן סיקרסט, שהסתפק ב-38 מיליון דולר - בהתבסס על רווחים לפני מס בשנה שהסתיימה ב-1 ביוני 2009.

ב"פורבס" הסבירו כי לרוב בעלי הכנסות הגבוהות ביותר בטלוויזיה יש כמה מיזמי בידור נוספים. קאוול, למשל, מחזיק בחברת הקלטות שהחתימה זמרות כמו לאונה לואיס וסוזן בויל (התגלית הבריטית), מלבד עבודתו כשופט בתחרות כוכב נולד האמריקנית - התוכנית הנצפית ביותר בארה"ב זה שבע שנים.

טראמפ משאיל את שמו למגוון מוצרים, מעניבות עד וודקה, ומקבל הכנסות מהרצאות וספרים. לסיקרסט, 34, יש תוכנית בוקר ברדיו בלוס אנג'לס ותוכניות טלוויזיה נוספות בהנחייתו, מלבד ההנחיה של אמריקן איידול, כמו תוכנית הריאליטי Keeping Up With the Kardashians.

את הרשימה של חמשת בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר סוגרים השחקן צ'רלי שין (21 מיליון דולר), כוכב הסדרה "שני גברים וחצי", ושחקן הסדרה "המשרד" סטיב קארל (20 מיליון דולר).

חמשת המרוויחנים במקומות 6-10 הם האווי מנדל (15 מיליון דולר), קיפר סאתרלנד (13 מיליון דולר), ג'ף פוקסוורתי (11 מיליון דולר), יו לורי (10 מיליון דולר) ודייויד קרוזו (9 מיליון דולר).